اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

پلیمر علاوه بر قهرمانی به دنبال پشتوانه‌سازی و استعدادیابی است

مدیرعامل باشگاه پلیمر خلیج فارس خرم‌آباد گفت: ما علاوه بر قهرمانی به دنبال پشتوانه‌سازی و کشف استعدادها نیز هستیم و در سه سالی که از فعالیت باشگاه ما سپری شده، این موضوع را ثابت کرده‌ایم.

پلیمر علاوه بر قهرمانی به دنبال پشتوانه‌سازی و استعدادیابی است

ایرج سپهوند مدیرعامل باشگاه پلیمر خلیج فارس خرم‌آباد امروز در گفت‌وگو با رسانه ها عنوان کرد: نخستین مرحله از اولین دوره مسابقه دو صحرانوردی قهرمانی باشگاه‌های کشور در بخش مردان در ورزشگاه چوگان شهدای تهران با حضور ۱۳ تیم برگزار شد.

وی ادامه داد: در این مرحله تیم پلیمر خلیج فارس خرم‌آباد با اقتدار در جایگاه نخست ایستاد.

سپهوند افزود: تیم‌های ذوب‌آهن اصفهان و مس سونگون ورزقان نیز به ترتیب در جایگاه‌های دوم و سوم ایستادند.

مدیرعامل باشگاه پلیمر خلیج فارس خرم‌آباد گفت: این رقابت‌ها در بخش بانوان هم برگزار شد که پلیمر عنوان قهرمانی را کسب کرد و اشتهاد سازه مشهد و مقاومت بسیج تهران نیز دوم و سوم شدند.

وی با بیان اینکه استارت مسابقات صحرانوردی در بخش تیمی کار بسیار خوبی است، اضافه کرد کرد: مرحله دوم و پایانی این رقابت‌ها اواخر هفته جاری به میزبانی ورزقان برگزار می‌شود.

سپهوند خاطرنشان کرد: حدود سه سال از فعالیت باشگاه پلیمر خلیج فارس خرم‌آباد می‌گذرد و در این مدت عناوین زیاد در بخش تیمی و انفرادی با ثبت رکوردهای زیادی در مسابقات قهرمانی دوومیدانی باشگاه‌های کشور حاصل شده و با توجه به شرایط، خوشبین هستیم که این افتخارات ادامه‌دار باشد.

مدیرعامل باشگاه پلیمر خلیج فارس خرم‌آباد تصریح کرد: به عنوان مثال امسال در تمامی رقابت‌های دوومیدانی قهرمانی باشگاه‌های کشور در رده‌های سنی مختلف عنوان نخست را کسب کرده‌ایم.

وی تأکید کرد: ما علاوه بر قهرمانی به دنبال پشتوانه‌سازی و کشف استعدادها نیز هستیم و در این مدت چهره‌های شاخصی شناسایی شده و خوشبختانه شرایط خوبی را سپری می‌کنند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول