اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

من با معصوم‌ترین فرشته‌های روی زمین سر و کار دارم

رئیس آموزش و پرورش استثنایی آذربایجان‌شرقی، گفت: من با معصوم‌ترین فرشته‌های روی زمین سر و کار دارم.

من با معصوم‌ترین فرشته‌های روی زمین سر و کار دارم

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، مریم خوشبخت، رئیس آموزش و پرورش استثنایی آذربایجان‌شرقی امروز در همایش بزرگداشت روز جهانی معلولین اظهار داشت: همان جایی که من را مادر صدا کردید و این بوستان را به من سپردید، سعادت بزرگ نصیب من شد. با معصوم‌ترین فرشته‌های روی زمین سر و کار دارم. 

وی با قدردانی از خیران و همه کسانی که به یاد این فرزندان هستند، افزود: تیرماه سال ۹۵ به بنده در سنگر مقدس و سرشار از مسوولیت با توفیق الهی سپرده شد به‌گونه‌ای که همسنگران قبلی هر آنچه داشتند برای این بهشتیان انجام داده و بنده نیز ادامه‌دهنده راه آنها هستم. 

وی با بیان اینکه هشت مدرسه در این پنج سال مورد بهره‌برداری قرار گرفته است، تصریح کرد: هشت کلنگ‌زنی نیز داشتیم که بزرگترین آنها مجتمع جسمی حرکت کشور است. 

خوشبخت ادامه داد: امروز کلنگ نهم مجتمع ناشنوایان دختر مجهز به کلینیک پزشکی، آمفی تئاتر و سالن ورزشی توسط خیر بزرگ شهرمان جناب آقای دکتر بهنام غفارزاده زده می‌شود. 

وی، به خدمات دیگر از جمله ایجاد مدرسه عشایری، تشکیل جشنواره جابرحیان، افزایش ۶۰ درصدی پذیرش در کنکور، افزایش مراکز رسیدگی به مشکلات، عقد تفاهم‌نامه با کانون کودکان و نوجوانان اشاره کرد و گفت: افزایش خدمات برای معلمان رابط خدمات حمایتی، مراکز هوش از دیگر کارهای انجام گرفته است. 

خوشبخت، به کسب رتبه برتر دانش‌آموزان‌‌مردانی آذر در مسابقات پاراآسیایی بحرین اشاره کرد و اذعان داشت:  یک برنز، یک طلا و ۲ نقره حاصل تلاش دانش‌آموزان استان ماست. 

وی گفت: ۲ نفر از دانش‌آموزان در رشته پژوهشگری رتبه اول کشوری را به دست آورده‌اند. 


انتهای پیام/۶۰۰۲۷/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول