اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  بازار

معرفی قایق‌های تفریحی کیش

یکی از هیجان‌انگیزترین مقاصد گردشگری ایران جزیره کیش است.

معرفی قایق‌های تفریحی کیش

این جزیره زیبا با داشتن تفریحات آبی متنوعی مانند پاراسل، شاتل، غواصی، اسکوتر زیردریایی، فلای بورد و غیره در بین جوانان محبوبیت زیادی دارد، اما سرگرمی‌های جزیره کیش تنها به تفریحات آبی آن محدود نمی‌شود. مواردی چون بانجی جامپینگ، جایروکوپتر، قلعه وحشت، پارک دلفین، شهربازی و سالن‌های ماساژ، اجاره خودرو و غیره را هم باید به این تفریحات اضافه کرد.

اما یکی لذتبخش‌ترین تفریحات کیش قایق‌سواری است. با این قایق‌ها و کشتی‌ها می‌توانید دور جزیره گشتی بزنید و از تماشای دنیای زیرآب لذت ببرید.

اگر می‌خواهید از تمامی یا بخشی از این تفریحات استفاده کرده و لذت سفر خود را چند برابر کنید، بهتر است دو سه روزی را مهمان جزیره کیش باشید. با اجاره سوئیت و ویلا روزانه در کیش با قیمت و کیفیت مناسب، در مقایسه با هتل‌های گران قیمت می‌توانید از هزینه‌های اقامتی خود کم کرده و مبلغ آن را صرف سرگرمی و تفریحات مختلف کنید. برای پیدا کردن اقامتگاه مناسب در جزیره کیش وارد وب سایت homsa.net شده و از بین 196 اقامتگاه مختلف در کیش، بهترین گزینه را متناسب با بودجه و علاقه‌مندی خود انتخاب کرده و با خیال راحت راهی سفر شوید.  

انواع کشتی و قایق تفریحی در کیش

قایق‌های تفریحی کیش را می‌توان به چند دسته کلی تقسیم کرد.

کشتی های شبانه جزیره کیش
قایق های کف شیشه ای
قایق های آکواریومی کیش
قایق های بادبانی

کشتی های شبانه جزیره کیش

 

کشتی های شبانه جزیره کیش همانطور که از نام آن پیدا است در طول شب از گردشگران استقبال می‌کنند. این کشتی‌ها معمولا ساعت 9 کنار اسکله لنگر می‌اندازند و مسافران را به یک ضیافت شبانه دعوت می‌کنند. برای ورود به این کشتی باید مبلغی را به عنوان ورودی پرداخت کنید. از ساعت 9 شب تا ساعت 1 بامداد، با یک شام خوشمزه از مهمانان پذیرایی می‌شود. در کشتی ‌های شبانه جزیره کیش برنامه‌های متنوعی برای سرگرم‌کردن مسافران در نظر گرفته شده از جمله اجرای موسیقی، برگزاری جشن و شادی و قرعه‌کشی‌های جذاب همراه با جوایزی نفیس.

قایق های کف شیشه ای کیش

اگر اهل غواصی نیستید، پیشنهاد می‌کنیم از انواع کشتی های کف شیشه ای یا آکواریومی استفاده کنید تا تماشای دنیای زیر آب را از دست ندهید. قایق های کف شیشه ای این امکان را به شما می‌دهند که بدون نیاز به شنا یا شیرجه‌زدن در آب انواع ماهی‌ها، مرجان‌ها و سایر موجودات دریایی را از کف قایق تماشا کنید. این نوع قایق ها کار خود را از ساعت 10 صبح آغاز می‌کنند و اگر شرایط دریا مساعد باشد تا غروب ادامه پیدا می‌کند. طول مدت هر بار سوارشدن در این قایق‌ها یک ساعت است.

قایق های آکواریومی کیش

کشتی های آکواریومی نیز مانند کف شیشه‌ ای امکان مشاهده دنیای زیر آب را در اختیار شما قرار می‌دهند و استقابل زیادی از آن‌ها می‌شود، اما نسبت به کف شیشه‌ای‌ها در رتبه دوم محبوبیت قرار دارند. این قایق‌ها هم کار خود را از ابتدای صبح آغاز می‌کنند و تا هنگام غروب فعالیت دارند.   

پیشنهاد می‌کنیم در سفر به کیش، قایق‌سواری با یکی از این دو نوع قایق تفریحی را حتما امتحان کنید. 

قایق های بادبانی کیش

یکی از مهیج‌ترین قایق‌های تفریحی کیش، انواع بادبانی هستند. قایق‌های بادبانی یا کاتامارن جزو دسته قایق‌های لاکچری کیش محسوب شده و به صورت تک نفره یا دو نفره هدایت می‌شوند. اگر مهارتی در حرکت این نوع قایق‌ها در دریا ندارید نگران نباشید، یک ناخدا شما را همراهی خواهد کرد. لذت حرکت بر روی امواج خلیج فارس با قایق بادبانی قابل توصیف نیست.

ناگفته نماند استفاده از انواع قایق بادبانی برای افراد زیر 18 سال ممنوع است.

قایق‌های بادبانی به دلیل هیجان زیادی که ایجاد می‌کنند، بین جوانان بسیار محبوب هستند. اکیپ‌های دوستی چند نفره با اجاره آپارتمان مبله در کیش، فرصتی را فراهم می‌کنند تا از همه تفریحات این جزیره به بهترین شکل و با کمترین هزینه استفاده کنند.

علاوه بر موارد عنوان شده، قایق های تفریحی دیگری هم در کیش وجود دارند از جمله قایق‌های ماهیگیری، قایق های تندرو، کایاک پدالی و پارویی، قایق و کشتی‌های VIP ، کایت بوردینگ، کریزی بوت و غیره که هر کدام ویژگی‌های خاص خود را دارند.

از زیباترین کشتی های تفریحی کیش هم می‌توان به کشتی تفریحی امپراطور، اوستا، نوید دریا، گوهر، آرتمیس، تارا و دنا نام برد. کشتی‌های طوطیا و ستاره دریایی هم از انواع آکواریومی و کف شیشه‌ای هستند. این قایق‌ها متناسب با نوع و امکاناتی که دارند، هزینه‌های متفاوتی دریافت می‌کنند بنابراین نمی‌توان محدوده قیمت مشخصی را برای آن‌ها عنوان کرد.  

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول