اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

برگزاری همایش مهربانی معلولان در شمیرانات

رئیس بهزیستی شهرستان شمیرانات گفت: همایش مهربانی در جامعه اخلاق مدار توسط بهزیستی شمیرانات و با مشارکت همه بخش‌های دولتی و غیردولتی در این شهرستان برگزار می‌شود.

برگزاری همایش مهربانی معلولان در شمیرانات

علیرضا عمادی رئیس بهزیستی شهرستان شمیرانات اظهار کرد: بمناسبت هفته گرامیداشت معلولان، همایش مهربانی در جامعه اخلاق مدار توسط بهزیستی شهرستان شمیرانات با همکاری و مشارکت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ناحیه مقاومت بسیج شهید مفتح و قرارگاه محله های اسلامی منطقه سه تهران، هفته جاری برگزار می شود.

وی ادامه داد: در این همایش که با مشارکت دانشکده علوم پرستاری و مامایی دانشگاه شهید بهشتی برگزار می گردد از مددجویان و معلولین بهزیستی شهرستان شمیرانات تقدیر و تجلیل بعمل می آید.

عضو شورای مرکزی قرارگاه محله های اسلامی منطقه سه تهران گفت: شعار امسال در هفته جهانی معلولین «پیش بسوی دنیایی فراگیر، دسترس پذیر و پایدار بعد از بیماری کرونا با راهبری و مشارکت افراد دارای معلولیت» است.

عمادی بیان کرد: از آنجائیکه مقام معظم رهبری در فرمایشی که داشتند فعالیت در راستای خدمت و رسیدگی به وضعیت معلولان را فقط مختص سازمان بهزیستی ننموده و همه مردم و نهادهای دولتی و غیر دولتی و سازمان های انقلابی نیز درگیر موضوع هستند؛ لذا در اولین همایش مهربانی در جامعه اخلاق مدار، که برگزار می شود سعی کردیم از مشارکت همه بخش‌های دولتی و غیردولتی و سازمان‌های انقلابی بهره برداری کنیم.

وی افزود: از آنجائیکه مساجد می توانند نقش محوریت در ایجاد و تحقق یک جامعه اخلاق مدار در محله های اسلامی و جامعه اسلامی داشته باشند‌‌؛ در این مراسم نیز از مشارکت مرکز رسیدگی به امور مساجد شهرستان شمیرانات ناحیه شهید باهنر نیز بهره گیری نموده تا با حضور و نقش ائمه جماعات مساجد در محلات بتوانیم بستر مناسبی جهت توجه بیشتر به جامعه معلولان ایجاد کنیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول