اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

اعزام تیم‌های سیار اهدای خون به شهرهای همدان از فردا/ ارسال ۳ هزار واحد خون به تهران

رئیس مرکز انتقال خون همدان از اعزام تیم‌های سیار اهدای خون به شهرهای همدان خبر داد و گفت: از ابتدای ۳ هزار واحد خون به تهران و سایر استان‌ها ارسال شده است.

اعزام تیم‌های سیار اهدای خون به شهرهای همدان از فردا/ ارسال ۳ هزار واحد خون به تهران

افشین محمدی، رئیس مرکز انتقال خون همدان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با بیان اینکه در همدان کمبودی بابت فرآورده‌های خونی نداریم اظهار کرد: ذخایر فرآورده‌های خونی در استان همواره کمتر از پنج لیتر نبوده است هرچند مصرف هم اگر بالا بود کمبودی نداشتیم.

وی با بیان اینکه از فردا اعزام تیم‌های سیار اهدای خون به شهرستان‌های استان آغاز می‌شود عنوان کرد: با توجه به شیوع کرونا دو سالی است تیم‌های سیار فعالیتی نداشتند، اما مجدد کار خود را شروع کردند و فردا به نهاوند می‌روند.

رئیس مرکز انتقال خون استان همدان تصریح کرد: با توجه به اینکه فصل سرماست و ممکن است تعداد مراجعه‌کنندگان کاهش یابد، امیدواریم با همکاری مردم و در این فصل هم دچار کمبود نباشیم.

وی با بیان اینکه همدان همچنان به استان‌های دارای کمبود خون، فرآورده‌های خونی مورد نیاز را ارسال می‌کند گفت: روز گذشته ۲۱۰ واحد خون به تهران ارسال کردیم و از ابتدای سال تاکنون نیز ۳ هزار واحد ارسال شده است.

محمدی با بیان اینکه خون‌های ارسالی ما فقط به تهران انجام می‌شود تا از آنجا به سایر استان‌های نیازمند انتقال یابد گفت: استان‌‌‌های تهران، خوزستان، گیلان و سیستان و بلوچستان بیشترین نیاز فرآورده‌های خون را دارند که همدان نیز کمک می‌کند.

انتهای پیام/۸۹۰۰۳/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول