اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

۵۹۰ بسیجی برای کنترل گرانی در کرمانشاه دست به کار شدند

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه، از ورود ۵۹۰ بسیجی برای نظارت بیشتر بر بازار کالاهای اساسی خبر داد و گفت: این بازرسان آموزش‌های لازم را برای بازرسی از واحدهای صنفی دیده‌اند.

۵۹۰ بسیجی برای کنترل گرانی در کرمانشاه دست به کار شدند

محسن دارابی امروز در گفت‌وگو در خبرنگار فارس در کرمانشاه با اشاره به کارگیری نیروهای بسیج برای نظارت بر بازار در راستای نظارت بر قیمت‌ها و مقابله با گرانی، اظهار داشت: براساس تفاهم‌نامه فی مابین معاون اول رئیس جمهور و رئیس سازمان بسیج مستضعفین، تعداد ۵۹۰ نفر از ناظران افتخاری و بسیجی که توسط سازمان بسیج مصرفی شده‌اند، بکارگیری شده‌اند.

وی افزود: این بازرسان آموزش‌های لازم را برای بازرسی از واحدهای صنفی دیده‌اند و از این به بعد تنظیم و ارسال گزارش‌های بازرسی توسط آن‌ها صورت می‌گیرد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه تأکید کرد: کارت شناسایی، بازرسان بسیجی توسط کمیسیون نظارت بر واحدها و سازمان‌های صنفی استان صادر خواهد شد.

وی در پایان، یادآور شد: سازماندهی و مدیریت بازرسان بسیجی با سازمان بسیج است و اولویت بازرسی از واحدهای صنفی نیز با این عزیزان است.

انتهای پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول