اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

بسیج در میدان توسعه ورزش‌های بومی و محلی/ جاسک میزبان مسابقات شتردوانی جنوب‌شرق کشور+عکس

مسابقات بومی و محلی شتردوانی با همت بسیج شهرستان جاسک و با حضور سردار امیری جانشین سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان برگزار شد.

بسیج در میدان توسعه ورزش‌های بومی و محلی/ جاسک میزبان مسابقات شتردوانی جنوب‌شرق کشور+عکس

به گزارش خبرگزاری فارس از جاسک، مسابقات بومی و محلی شهرستان جاسک امروز و با برگزاری مسابقات شتردوانی جنوب کشور در بخش لیردف برپا شد و سردار امیری جانشین فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان نیز در این رقابت‌ها حاضر و برگزاری مسابقات بومی و محلی را مورد تقدیر قرار داد و از برگزارکنندگان این مسابقات که بستری برای نشاط عمومی در جامعه است تجلیل کرد.

جانشین فرماندهی سپاه امام سجاد (ع) استان هرمزگان گفت: بسیج برای توسعه ورزش های اصیل بومی و محلی از تمامی ظرفیت های شهرستان جاسک استفاده خواهد کرد.

 

هدایت الله امیری خاطرنشان کرد: توجه به ورزش های بومی و محلی به ویژه شتر دوانی در دستور کار بسیج خواهد بود و این کار استعداد های خوبی در ورزش شتر دوانی و بازی های بومی و محلی شهرستان جاسک و بخش لیردف شناسایی خواهند شد. 

وی افزود: از متولیان امر برگزاری این مسابقه به ویژه فرمانده بسیج سپاه جاسک و مسئولین بخش لیردف و معتمدین و ریش سفیدان این بخش تشکر و قدردانی می‌کنم

جانشین فرماندهی سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان همچنین اظهار کرد: با برگزاری مسابقات شتر دوانی جنوب شرق کشور در بخش لیردف، وحدت و انسجام خوبی در بین شهرستان های استان هرمزگان و استان سیستان و بلوچستان به وجود آمده است.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان جاسک در این زمینه نیز گفت: هدف از برگزاری این مسابقات ترویج و گسترش ورزشی های اصیل بومی و محلی و شتر دوانی و ایجاد و برقراری وحدت بین شهرستان های استان سیستان و بلوچستان و هرمزگان می باشد.

سرهنگ علی نسب افزود: شهرستان جاسک ظرفیت‌های خوبی در ورزش های بومی و محلی و به خصوص در شتردوانی دارد.

امام جمعه شهرستان جاسک نیز با تاکید برگزاری مسابقات ورزش های بومی و محلی شتر دوانی گفت: با برگزاری این مسابقات می‌توانیم ظرفیت و پتانسیل های ورزش شتر دوانی را شناسایی کنیم.

 

حجت الاسلام عباس ذاکری بیان کرد: شهرستان جاسک و روستاهای بخش لیردف می‌توانند پایگاه مسابقات شتر دوانی باشند و باید بیشتر به مسابقات بومی و محلی و شتر دوانی توجه کرد.

با مشارکت ناحیه مقاومت بسیج سپاه جاسک و همکاری اداره ورزش و جوانان این شهرستان مسابقات شتر دوانی با حضور ۲۷ شترسوار از استان های هرمزگان و سیستان و بلوچستان برگزار شد که در پایان این مسابقات حمید کورانی،  عمر نوردی، چاکر باوقار، عبدالحمید شهدادی و موسی کلمه به ترتیب نفرات برتر اول تا پنجم دوره نخست این مسابقات را کسب کردند.

انتهای پیام/ 88055

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول