اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

جشنواره «دلصدا»در متروی تهران

معاونت امور فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره‌برداری متروی تهران نخستین جشنواره رادیویی «دلصدا» را به مناسبت میلاد با سعادت حضرت زینب(س) و روز پرستار برگزار می‌کند.

جشنواره «دلصدا»در متروی تهران

به گزارش گروه شهری خبرگزاری فارس، معاونت امور فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره‌برداری متروی تهران نخستین جشنواره رادیویی دلصدا را به مناسبت میلاد با سعادت حضرت زینب(س) و روز پرستار برگزار می‌کند.

مقررات شرکت در جشنواره شامل این موضوعات است که پادکست‌های ارسالی باید حداقل ۶۰ و حداکثر ۹۰ ثانیه و با فرمت mp3 تهیه و تولید شود و موضوعات ارسالی به دبیرخانه، ولادت حضرت زینب(س) و تکریم مقام پرستار و تجلیل از زحمات کادر درمان در ایام بیماری کرونا است.

علاقمندان آثار خود را به نشانی farhangimetro@tehran.ir با ذکر دقیق مشخصات و شماره تماس ارسال کنند و مهلت ارسال آثار روز سه‌شنبه ۱۶ آذر ۱۴۰۰ است.

جوایز جشنواره برای نفر اول، ۱۰ میلیون ریال، نفر دوم، ۷ میلیون ریال، نفر سوم، ۵ میلیون ریال، نفرات چهارم تا دهم، ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال و آثار منتخب از رادیو مترو پخش خواهد شد.

به همه نفرات شرکت کننده از طرف دبیرخانه جشنواره لوح تقدیر اهدا خواهد شد. همچنین از نفرات برتر و مستعد، جهت همکاری به صورت افتخاری با رادیو مترو دعوت به عمل خواهد آمد.

انتهای پیام/
 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول