اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه

عیادت رئیس فرهنگسرای نیاوران از بازیگر جانباز

در پی بستری شدن جانباز هنرمند «داوود رضایی» در بیمارستان به دلیل تشدید جراحات حاصل از دوران دفاع مقدس، رییس فرهنگسرای نیاوران با حضور در بیمارستان جویای احوال این ایثارگر بسیجی شد.

عیادت رئیس فرهنگسرای نیاوران از بازیگر جانباز

به گزارش خبرگزاری فارس، در پی بستری شدن جانباز هنرمند «داوود رضایی» در بیمارستان مصطفی خمینی به دلیل تشدید جراحات حاصل از دوران دفاع مقدس، ابوالفضل همراه مشاور معاون هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و رییس فرهنگسرای نیاوران با حضور در این بیمارستان جویای احوال این ایثارگر بسیجی شد.

رضایی در این دیدار با گله مندی از وضعیت جانبازان به ویژه جانبازان شیمیایی در دوره کرون،ا خواستار توجه بیشتر مسئولین ذی ربط به این قشر از ایثارگران شد. در ادامه وی ضمن تشکر از رییس فرهنگسرای نیاوران که خود از خانواده معظم شهداست، پیشنهادهایی نیز در راستای اجرای برنامه‌های هنری با الگوی اسلامی ایرانی در مجموعه نیاوران ارائه دادند.

ابوالفضل همراه نیز با تاکید بر لزوم توجه و حمایت همه جانبه از جانبازان سرافراز این مرز و بوم گفت: ایثارگران زیادی همچون حاج داوود رضایی طی این چهل سالی که از انقلاب گذشته حضور داشتند که هر موقع کشور به آنان نیاز داشته با ایثار جان و مال  خود جانفشانی کرده‌اند و حال باید مورد حمایت قرار گیرند.

 داوود رضایی در سال ۱۳۶۳ و در عملیات بدر دچار عارضه شیمیایی و به درجه جانبازی نائل شد. او طی سال‌های گذشته در تعدادی فیلم کوتاه و بلند از جمله «حج پاکان» به کارگردانی هادی تاجیک  ایفای نقش کرده است. این فیلم در سال ۱۳۸۹ ساخته شده است و داستان پسربچه‌ای را روایت می‌کند که قصد دارد آرزوی مادربزرگ پیرش را که زیارت امام رضا (ع) است، برآورده کند اما...

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول