اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

۸۲ درصد جمعیت هدف قرچک واکسینه شدند

فرماندار قرچک گفت: ۸۲ درصد جمعیت هدف شهرستان نوبت اول و ۷۱ درصد نیز نوبت دوم واکسن کرونا را تزریق کرده‌اند.

۸۲ درصد جمعیت هدف قرچک واکسینه شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از قرچک، بهمن خطیبی فرماندار قرچک ظهر امروز در جلسه ستاد مبارزه با کرونا شهرستان، اظهار کرد:  به لطف خداوند، برنامه‌ریزی صورت گرفته در دولت، تلاش‌های کادر بهداشت و درمان و همکاری آحاد مردم، وضعیت ابتلا به ویروس کرونا در کشور رو به بهبودی بوده و قرچک نیز از این موضوع مستثنی نیست.

وی گفت: خوشبختانه در ۹ روز اخیر فوتی ناشی از کرونا در شهرستان نداشته‌ایم و درصد بستری‌ها نیز نسبت به ۹ روز مشابه قبل کاهش قابل توجهی داشته اما هیچ‌گاه نباید روند پیشگیرانه مورد غفلت قرار گیرد چراکه این ویروس همچنان فعال و با نوع جدید نمایان شده است.

فرماندار قرچک افزود: بر اساس مصوبه ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا، رصد وضعیت بیماری در بین دانش‌آموزان و آموزگاران برای شناسایی بموقع آسیب‌پذیری احتمالی امری ضروری است که باید در قرچک نیز جدی گرفته شود.

خطیبی بیان کرد: لزوم ترویج امر واکسیناسیون و اقناع‌سازی جامعه هدف باقی‌مانده برای انجام این کار ضروری است و باید از تمام ظرفیت‌های موجود برای این امر استفاده کرد.

وی عنوان کرد: پایگاه تجمیعی پویینک و سایر پایگاه‌های سلامت برای انجام واکسیناسیون فعال بوده که از مردم عزیز تقاضا داریم برای حفظ سلامتی خود و دیگران هرچه سریع‌تر به این پایگاه‌ها مراجعه کنند.

این مقام مسؤول گفت: ۱۴۰ مدرسه در قرچک مجوز دارند بصورت ترکیبی و اقتضایی امر تدریس را به صورت حضوری داشته باشند که این مهم در حال انجام است.

وی خاطرنشان کرد: مدارس باید دستورالعمل‌ها را در قالب کمیته سلامت اجرا کرده و وضعی دانش‌آموزان را به طور مرتب رصد کنند.

خطیبی اضافه کرد: اداره صمت و اتاق اصناف با همکاری شبکه بهداشت و درمان و سایر ادارات باید به‌طور مرتب فعالیت صنوف پرخطر از جمله تالارهای پذیرایی، آرایشگاه‌ها، رستوران‌ها، پاساژهای سرپوشیده، چای‌خانه‌ها و غیره را مورد نظارت قرار دهد.

انتهای پیام/۶۷۰۴۷

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول