اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

منطقه آزاد کیش را با سرپرست نمی‌توان اداره کرد/ در انتصابات به جوانان جزیره بی‌توجهی نشود

امام جمعه کیش در خصوص انتصابات جدید در جزیره کیش گفت: انتظار می‌رفت در انتصاب‌های اخیر از نیرو‌های جوان و انقلابی جزیره کیش استفاده حداکثری شود، اما انتصابات حداقلی هم چنین نبود و تا کنون توجهی به جوانان و نخبگان کیش نشده است.

منطقه آزاد کیش را با سرپرست نمی‌توان اداره کرد/ در انتصابات به جوانان جزیره بی‌توجهی نشود

به گزارش خبرگزاری فارس از کیش، حجت الاسلام حسن زاده اظهار کرد: مدیریت جدید منطقه آزاد کیش باید تثبیت شود و از دبیر شورای عالی مناطق آزاد انتظار داریم این موضوع سریع تعیین تکلیف شود.

وی افزود: با سرپرستی نمی‌شود کیش را اداره کرد وقتی مدیری حق امضا ندارد چطور می‌تواند کار‌های مهم اقتصادی اجتماعی و سیاسی شهر را اداره کند.

امام جمعه کیش خاطرنشان کرد: انتظار می‌رفت در انتصاب‌های اخیر از نیرو‌های جوان و انقلابی جزیره کیش استفاده حداکثری شود، اما انتصابات حداقلی هم، چنین نبود و تا کنون توجهی به جوانان و نخبگان کیش نشده است.

حجت الاسلام حسن زاده ادامه داد: وقتی می‌توانیم گردشگری را تقویت کنیم که ساکنان کیش از رفاه نسبی برخوردار باشند وقتی مردم مسکن ندارند و در حوزه بهداشت درمان و آموزش و پرورش ضعف وجود دارد، چطور گردشگری توسعه می‌یابد؟

وی گفت: برخی مجوز‌ها صادر می‌شود که فاقد پیوست‌های محیط زیستی و فرهنگی - مذهبی و شرعی است لذا از مسئولان می‌خواهم به این موضوع توجه جدی کند.

امام جمعه کیش در پایان  گفت: یکی از گلایه‌های مردم حضور معتادان متجاهر در کیش است و با این پدیده باید برخورد جدی شود و معاونت فرهنگی و اجتماعی باید برای این موضوع برنامه‌ریزی کند.

به گزارش فارس، حکم نهایی مدیران عامل منطقه آزاد قشم و کیش هنوز صادر نشده و سازمان منطقه آزاد در این دو جزیره با وجود معارفه رسمی اما با سرپرست اداره می‌شوند.

انتهای پیام/88060

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول