اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

مسؤولان فرصت حضور دربین مردم و با مردم بودن را از دست ندهند/ تریبون نمازجمعه در اختیار مسؤولین است

خطیب جمعه خیرآباد با بیان اینکه مدیری که فقط با مردم در اتاق اداره خود ملاقات می‌کند شایسته دولت مردمی نیست، گفت: انتظار ما از مسؤولان شهرستان آن است که فرصت حضور در بین مردم و با مردم بودن را از دست ندهند و با حضور در بین مردم از مشکلات آنان مطلع شوند.

مسؤولان فرصت حضور دربین مردم و با مردم بودن را از دست ندهند/ تریبون نمازجمعه در اختیار مسؤولین است

به گزارش خبرگزاری فارس از ورامین، حجت الاسلام جعفر طزری امام جمعه خیرآباد ظهر امروز در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته ضمن سفارش خود و همگان به تقوای الهی، اظهار کرد: دولت سیزدهم به نام دولت مردمی نام گرفت یعنی دولتی که برگرفته از مردم، همراه مردم و برای مردم است یکی از ملزومات مردمی بودن دولت این است که مسؤولین در بین مردم باشند و از مشکلات و گرفتاری های مردم از نزدیک با خبر شوند همانطور که رئیس جمهور محترم تا کنون چنین برنامه‌ای داشته‌اند و انتظار می‌رود مدیران شهرستانی نیز این رویه را دنبال کنند.

وی گفت: یکی از برکت حضور در بین مردم آن است که مردم متوجه می شوند که مسؤولان از مشکلات آنان خبر دارند و در جهت آن اقدام می‌کنند چرا که یکی از علت های نارضایتی مردم از مسؤولان آن است که مردم در بعضی اوقات احساس می‌کنند که مسؤولان از درد و رنج آنان بی خبر هستند و این دردی بر دردهای آنان می افزاید و دشمن از این عدم ارتباط بین مردم و مسؤولان سوء استفاده و مردم را نسبت به مسؤولان بی اعتماد و دلسرد می‌کند.

امام جمعه خیرآباد افزود: از دیگر برکات حضور مسؤولین در بین مردم این است که فاصله بین مردم و مسؤولین کم می‌شود و دیگر دشمنان و منافقین نمی‌توانند از این خلأ و آنچه را که خود می‌خواهند به مردم القاء کنند سوء استفاده کنند، شبیه آنچه در حادثه اصفهان و زاینده رود انجام گرفت، اگر مسؤلان در بین مردم قرار نمی‌گرفتند و به طور مستقیم با مردم صحبت نمی‌کردند یقینا دشمن برنامه های بیشتر و با جمعیت بیشتری را اجرا می‌کرد و خسارت‌های مادی و روانی بیشتری را به وجود می آورد.

وی عنوان کرد: تریبون نمازجمعه در اختیار مسؤولین است و هر هفته هر مسؤولی که نیاز به شفاف سازی دارد می توانند از این ظرفیت استفاده کند و مشکلاتی که قابل حل است را حل کنند، لذا نهاد نمازجمعه خیرآباد این آمادگی را دارد تا مسؤولین از تریبون نمازجمعه با مردم صحبت کنند.

خطیب جمعه خیرآباد تصریح کرد: در دولت مردمی مسؤولان باید در بین مردم باشند و مدیری که فقط با مردم در اتاق اداره خود ملاقات می‌کند شایسته دولت مردمی نیست.

انتهای پیام/۶۷۰۳۷

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول