اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

شمارش معکوس برای افتتاح هفدهمین ایستگاه خط ۷ مترو تهران

شرکت مترو تهران اعلام کرد: ایستگاه توحید به عنوان هفدهمین ایستگاه خط ۷ مترو تهران بزودی افتتاح می‌شود.

شمارش معکوس برای افتتاح هفدهمین ایستگاه خط ۷ مترو تهران

به گزارش گروه شهری خبرگزاری فارس، شرکت مترو تهران اعلام کرد: مجتبی شفیعی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران به اتفاق مهندس علی امام مدیر عامل شرکت مترو از ایستگاه در شرف تکمیل توحید در خط ۷ مترو بازدید به عمل آورده و از نزدیک در جریان آخرین وضعیت پیشرفت فیزیکی این ایستگاه قرار گرفتند.

 ایستگاه توحید در تقاطع خطوط ۴ و ۷ مترو تهران قرار داشته و به عنوان هفدهمین ایستگاه خط ۷ تا پایان آذرماه آماده بهره‌برداری خواهد شد. عمق این ایستگاه از سطح زمین ۴۶ متر بوده و به دلیل واقع شدن در مرز چهار منطقه 2، 6، 10و 12 یکی از ایستگاه‌های مهم و پر مسافر شبکه خطوط مترو تهران محسوب خواهد شد.

طبق گزارش ارائه شده از سوی مجری خط ۷ متروی تهران در این بازدید، در صورت تأمین به موقع منابع مالی، امکان بهره‌برداری از دو ایستگاه دیگر به نام های ایستگاه بوستان گفتگو و ایستگاه خیابان شهدای هفدهم شهریور تا پایان سال جاری وجود دارد.

ضمناً طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، سه ورودی جدید نیز در خط ۷ در حال تکمیل است و انشاالله طی ماه‌های پیش‌رو در سال جاری به مرحله بهره‌برداری خواهند رسید.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول