اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سیستان و بلوچستان

افتتاح دو مدرسه «اینترنت و ارتباطات» در خاش

دو باب مدرسه «اینترنت و ارتباطات» در روستای توحید آباد شهرستان خاش افتتاح شد.

افتتاح دو مدرسه «اینترنت و ارتباطات» در خاش

به گزارش خبرگزاری فارس از خاش، امروز و از طریق ارتباط ویدیو کنفرانس با وزیر ارتباطات و فناوری، دو باب مدرسه «اینترنت و ارتباطات» در روستای توحید آباد شهرستان خاش افتتاح شد.

مدارس متوسطه پسرانه و دخترانه «اینترنت و ارتباطات» با هدف جذب دانش آموزان بازمانده از تحصیل، توسط شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل و با مشارکت اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس احداث شده است. 

زیربنای فضای آموزشی دو  مدرسه 450 مترمربع بوده و دارای 6 کلاس درس است و 30 میلیارد ریال برای آن هزینه شده است.

اتمام عملیات ساخت و تجهیز 17 مدرسه در شهرستان خاش 


مدیرکل نوسازی مدارس سیستان و بلوچستان گفت: عملیات ساخت و تجهیز 17 مدرسه در قالب 47 کلاس درس در شش ماهه اول سال 1400، در شهرستان خاش به اتمام رسیده است.

مدیرکل نوسازی مدارس سیستان و بلوچستان در مراسم افتتاحیه دو مدرسه «اینترنت و ارتباطات» در روستای توحید آباد شهرستان خاش، گفت: این مدارس توسط شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل و با مشارکت اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس احداث شده است. 

رضا سرحدی نیا افزود: زیربنای فضای آموزشی این مدارس 450 مترمربع است، هر مدرسه 225 مترمربع و دارای 3 کلاس درس می باشد. و 30 میلیارد ریال برای ساخت و تجهیز آنها هزینه شده است.

وی ادامه داد: اداره کل نوسازی مدارس در شش ماهه نخست سال جاری با همکاری خیرین مدرسه ساز 180 پروژه مدرسه سازی با تعداد 575 کلاس در کل استان تحویل اداره کل آموزش و پرورش داده است.

مدیرکل نوسازی مدارس سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه تعداد 17 مدرسه در قالب 47 کلاس درس با زیربنای 2 هزار و 946 مترمربع در شش ماهه اول سال 1400، در شهرستان خاش تکمیل و تجهیز شده است، بیان کرد: در حال حاضر نیز 23 پروژه عمرانی مدرسه سازی با تعداد 109 کلاس درس با زیربنای بیش از 13 هزار مترمربع در این شهرستان در حال اجراست.

انتهای پیام/3139

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول