اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

جمع‌آوری بیش از 94 میلیارد تومان کمک مالی از خیرین و نیکوکاران چهارمحال و بختیاری

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) چهارمحال و بختیاری گفت: از ابتدای امسال تا پایان آبان‌ماه بیش از 94 میلیارد تومان از طریق خیرین و نیکوکاران به مجموعه امداد استان کمک شده است.

جمع‌آوری بیش از 94 میلیارد تومان کمک مالی از خیرین و نیکوکاران چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، جاسم محمدی فارسانی بعدازظهر امروز در آیین تکریم از سفیران خیر و نیکوکار چهارمحال و بختیاری گفت:  از ابتدای امسال تا پایان آبان‌ماه بیش از ۹۴ میلیارد تومان از طریق خیرین و نیکوکاران به مجموعه امداد استان کمک شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) چهارمحال و بختیاری ادامه داد: ۳۸ میلیارد تومان از این کمک‌ها توسط مراکز نیکوکاری استان جمع‌آوری شده است.

وی افزود: همچنین همزمان با این مراسم ۱۰۰ دستگاه لپ‌تاپ به دانشجویان تحت پوشش و ۸۰ دستگاه تبلت به دانش‌آموزان نیازمند اهدا شد که این اقدام خداپسندانه با مشارکت کمیته امداد و مراکز نیکوکاری استان انجام شده است.

محمدی با اشاره به فعالیت چشمگیر موسسه نیکوکاری «عترت بوتراب» در چهارمحال و بختیاری، اضافه کرد: این مرکز از ابتدای امسال تاکنون سه میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان از طریق مشارکت‌های مردمی جمع‌آوری کرده است.

وی عنوان کرد: تهیه جهیزیه، لوازم‌التحریر، پرداخت کمک‌هزینه ازدواج و مسکن از جمله مواردی است که از طریق همین مشارکت‌های مردمی تأمین می‌شود.

انتهای پیام/68024

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول