اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

تشکیل قرارگاه نظارت بر خدمات شهری در دادسرای بندرعباس

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان هرمزگان از تشکیل قرارگاه نظارت بر خدمات شهری در دادسرای بندرعباس خبر داد.

تشکیل قرارگاه نظارت بر خدمات شهری در دادسرای بندرعباس

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، مجتبی قهرمانی صبح امروز گفت: به منظور ساماندهی وضعیت خدمات شهری و نظارت بر عملکرد شهرداری‌ها، به ویژه مسائل مربوط به مبلمان شهری، بهداشت محیط، نحوه خدمت رسانی و انجام وظایف قانونی شهرداری ها و سایر ادارات خدمات رسان، قرارگاه ویژه ای در دادسرای عمومی و انقلاب بندرعباس تشکیل شده است.

 

وی تصریح کرد: بر این اساس به معاون دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان هرمزگان مأموریت داده شده است ضمن هماهنگی با شهرداری بندرعباس، جهت استخراج نواقص و مشکلات موجود در سطح شهر، پس از تقسیم بندی نواحی و مناطق شهری و همچنین تهیه برنامه زمان بندی شده به صورت میدانی نسبت به بازدیدهای روزانه و مستمر از تمامی محلات  با حضور شهرداران نواحی و مناطق مختلف در خارج از وقت اداری اقدام و ضمن اعلام تذکرات لازم به عوامل مربوطه در محل، تا رفع کامل مشکلات و نواقص، موضوع را پیگیری کنند.

به گزارش فارس، ورود مستقیم دادستانی به موضوع خدمات شهری در بندرعباس نشانه وجود ضعف‌های عمیق در این حوزه و ناکارآمدی ساختار شهرداری برای رفع این مشکلات است.

انتهای پیام/88055

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول