اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

دولت قبل جیب مردم را در بورس خالی کرد

نماینده شیراز در مجلس گفت: دولت قبل جیب مردم را در بورس خیلی راحت خالی کرد و امروز هیچ کسی پاسخگو نیست، قرار بود وزیر جدید مشکل بورس را حل کند و  پول مردم را برگرداند اما بعد از چند ماه اتفاق نیفتاده است.

دولت قبل جیب مردم را در بورس خالی کرد

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، علیرضا پاک فطرت نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز(سه شنبه) پارلمان در تذکری اظهار داشت: دولت در انتخاب مدیران دقت کند، متأسفانه انتخاب‌ها بر اساس ضابطه، معیار و شاخص نیست بلکه بر اساس رابطه و شناخت قبلی است، چرا مدیران بر اساس تخصص انتخاب نمی‌شوند.

وی اضافه کرد: اگر هر کسی سر جای خودش قرار گیرد، کارخانه‌ها، پتروشیمی‌ها و پالایشگاه‌ها سر جای خودشان احداث می‌شوند و اگر هر کسی در تخصصش به کار گرفته شود آب رودخانه‌ها خشک نمی‌شود، دولت شعار عدالت‌محوری سر می‌دهد یعن هر چیزی سر جای خودش باشد.

وی در تذکر به وزیر اقتصاد گفت: متأسفانه دولت قبل جیب مردم را در بورس خیلی راحت تخلیه کرد و امروز هیچ کسی پاسخگو نیست، قرار بود وزیر جدید مشکل بورس را حل کند و  پول مردم را برگرداند اما بعد از چند ماه اتفاق نیفتاده است. همچنین هیچ اقدامی در بحث اشتغال‌زایی و سرمایه‌گذاری انجام نشده است.

پاک فطرت در تذکری به وزرای بهداشت و کشور اظهار کرد: متأسفانه موج جدید کرونا با ویروس جدید در راه است و باید مرزها بسته می‌شد؛ اگر ویروس جدید وارد کشور شود اقتصاد دچار آسیب خواهد شد؛ همان طور که برخی از کشورها ورود مسافر را ممنوع کرده‌اند ما نیز باید این اقدام را انجام دهیم.

نماینده مردم شیراز و زرقان در قوه مقننه در تذکری به فرمانده نیروی انتظامی و وزرای کشور و راه اظهار کرد: متأسفانه در سال جاری آمار تلفات و تصادفات منجر به فوت در استان فارس و در 7 ماهه اول بالا بوده و در جایگاه نخست کشوری قرار دارد، تعداد کشته‌های جاده‌ای 606 نفر و کشته‌های درون شهری 229 نفر است و سن اکثر آنها در بازه 18 الی 40 سال قرار دارند.

وی در تذکر به وزیر نیرو گفت: متأسفانه کانال‌های پایین دست سدهای ساخته شده در فارس ساخته نشده است لذا سدها تبدیل به تشتک تبخیر آب شده اند؛ هر چه زودتر باید با کمک کشاورزان و بخش خصوصی شبکه پایین دست سدها ساخته شود.

پاک فطرت در تذکری خطاب به وزیر جهاد کشاورزی گفت: با توجه به خشکسالی سال جاری باید برای کشاورزان فکری شود، ایجاد شبکه‌های پایین دست سدها یکی از راه‌حل‌ها محسوب می‌شود.

انتهای پیام /

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول