اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  امنیتی و دفاعی

همایش سراسری نماز نیروی زمینی سپاه برگزار می‌شود

دبیر نخستین همایش سراسری نماز نیروی زمینی سپاه از برگزاری این همایش در ستاد این نیرو خبر داد.

همایش سراسری نماز نیروی زمینی سپاه برگزار می‌شود

به گزارش گروه دفاعی خبرگزاری تسنیم، سرهنگ شهرام عسکریان دبیر نخستین همایش سراسری نماز نیروی زمینی سپاه با اعلام این خبر گفت: به منظور تبین جایگاه و ترویج فرهنگ این فریضه الهی، همایش سراسری نماز نیروی زمینی سپاه با حضور رئیس ستاد اقامه نماز کشور ، هنرمندان و فعالان عرصه فرهنگی و تبلیغی نماز و پاسداران اهل قلم برگزار می‌شود.

وی از ارسال بیش از 100اثر در قالب نماهنگ شعر،مقاله ،عکس، پوسترو فیلم کوتاه به دبیرخانه این همایش خبرداد و گفت: از دیگر اهداف این همایش فعال کردن ظرفیت‌های بالقوه علمی، فرهنگی و هنری در این نیرو برای ترویج فرهنگ نورانی نماز است.

معاون روابط عمومی و تبلیغات نیروی زمینی سپاه با بیان اینکه این همایش روز چهارشنبه دهم آذر ماه در حسینیه امام خمینی(ره) ستاد نیروی زمینی سپاه برگزار می شود، عنوانکرد: از مهمترین برنامه‌های این همایش به اجرای شعرخوانی شاعران پاسدار و معرفی مقالات برتر با موضوع نماز وتجلیل از برگزیدگان فعال در حوزه های فرهنگی و تبلیغی نماز در نیروی زمینی سپاه اشاره کرد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول