اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

جریمه 60 هزار تومانی برای خودروهای پلاک مخدوش/ تخلف تاکسی‌های اینترنتی در همدان

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان از جریمه 60 هزار تومانی برای خودروهایی با پلاک مخدوش، ناخوانا و کثیف در همدان با اجرای طرحی در این زمینه خبر داد .

جریمه 60 هزار تومانی برای خودروهای پلاک مخدوش/ تخلف تاکسی‌های اینترنتی در همدان

فرخ جمالی؛ رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان از طرح برخورد با رانندگان وسایل نقلیه دارای پلاک کثیف، ناخوانا و مخدوش از امروز خبر داد و اظهارکرد: با توجه به بارندگی‌های اخیر و کثیف، گل‌آلود و ناخوانا شدن پلاک وسایل نقلیه و ضرورت نظافت و شستشوی خودرو، طرح برخورد با وسایل نقلیه داری پلاک کثیف و ناخوانا در دستور کار است.

وی با تاکید به اینکه هفته‌های اخیر با بارش باران در استان مواجه بودیم اما چند روزی می‌شود هوا صاف و ابری است و دلیلی ندارد پلاک خودروها ناخوانا باشد گفت: در این روزها برخی رانندگان به تمیزی خودروی خود توجه نمی‌کنند و پلاک آنها هم ناخوانا شده اما برخی خودروی خود را تمیز کرده‌اند در حالی که پلاک‌ها کثیف و ناخواناست که در هر صورت این خودروها مشمول جریمه می‌شود.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان با اشاره به اینکه پلاک خودروی برخی رانندگان بدون اینکه توجه کرده باشند ناخواناست، افزود: رانندگانی که پلاک خود را عمدا مخدوش کنند، علاوه بر جریمه و توقیف خودروهایشان، به مراجع قضائی معرفی می‌شوند.

وی با بیان اینکه جریمه خودروهای متخلف ۶۰ هزار تومان است و تعدادی خودرو جریمه شدند که فعلا آمار در دسترس نیست در ادامه با هشدار به استفاده از تاکسی‌های اینترنتی نظیر اسنپ، خاطرنشان کرد: کسانی که از این خودروها استفاده می‌کنند، حتما طبق اپلیکیشن خودرو و راننده را مطابقت دهند.

جمالی با اشاره به اینکه مواردی از نداشتن گواهینامه از سوی راننده و عدم مطابقت راننده‌ای با تصویر اپلیکیشن گزارش شده است، افزود: افرادی که در این زمینه شکایاتی دارند می‌توانند با شماره ۱۲۴ اعلام کنند تا پیگیری و بررسی شود.

انتهای پیام/89026/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول