اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

پرداخت 7 میلیارد تومان تسهیلات مشاغل خانگی در چهارمحال و بختیاری

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری گفت: طرح پرداخت تسهیلات مشاغل خانگی از ابتدای مهرماه امسال آغاز شد و تا کنون متقاضیان دریافت ۳۶ میلیارد تومان تسهیلات با سود ۴ درصد به بانک‌ها معرفی و 7 میلیارد تومان از این مبلغ پرداخت شده است.

پرداخت 7 میلیارد تومان تسهیلات مشاغل خانگی در چهارمحال و بختیاری

حفیظ‌‌الله فاضلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: طرح پرداخت تسهیلات مشاغل خانگی از ابتدای مهرماه امسال آغاز شد و تا کنون متقاضیان دریافت ۳۶ میلیارد تومان تسهیلات با سود ۴ درصد به بانک‌ها معرفی و 7 میلیارد تومان از این مبلغ پرداخت شده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه این طرح تا جذب کامل تسهیلات ادامه خواهد داشت، افزود: متقاضیان سرمایه‌گذاری در مشاغلی از جمله قالی‌بافی، کشاورزی و ... از سمت دستگاه‌هایی از جمله جهادکشاورزی، میراث فرهنگی و سازمان صمت برای دریافت تسهیلات به این اداره معرفی می‌شوند و تا این اشخاص معرفی شده تسهیلات را دریافت نکنند فعلا معرفی جدید نخواهیم داشت.

وی با بیان اینکه داشتن مدرک مهارتی و لیسانس مرتبط از شروط اصلی دریافت این تسهیلات است، اظهار داشت: هر نفر بسته به رشته و شغلی که در آن مهارت دارد با توجه به سرمایه مورد نیاز طرح اشتغالزایی تسهیلات دریافت می‌کند به طور مثال برای طرح قالی‌بافی 20 میلیون تومان و طرح کشاورزی ۵۰ میلیون تومان اختصاص می‌یابد.

فاضلی بیان کرد: باز پرداخت این تسهیلات پنج ساله است و تا کنون به ۲۸۷ اشتغال و ۲۱۱ طرح، تسهیلات اختصاص یافته است.

انتهای پیام/۶۸۰۳۶

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول