اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

توزیع ۲۵۰ بسته آموزشی،بهداشتی و لوازم التحریر در لوداب توسط جمعیت هلال احمر کهگیلیویه و بویراحمد

مدیر عامل جمعیت هلال احمر کهگیلیویه و بویراحمد گفت: به مناسبت هفته بسیج تعداد ۲۵۰ بسته آموزشی ، بهداشتی و لوازم التحریر توسط در روستای گردنگاه بخش لوداب توزیع شد .

توزیع ۲۵۰ بسته آموزشی،بهداشتی و لوازم التحریر در لوداب توسط جمعیت هلال احمر کهگیلیویه و  بویراحمد

امان اله جهانبین در گفت و گو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: با اعزام تیم آموزشی ،فرهنگی و نیکوکاری از سوی معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان کهگیلویه و بویراحمد بسته آموزشی، بهداشتی و لوازم التحریر در لوداب  توزیع شد.

 

وی بیان‌کرد: به مناسبت هفته بسیج  تعداد ۲۵۰ بسته لوازم التحریر، کفش، البسه، کتاب و اقلام بهداشتی بین دانش آموزان و مردم روستای گردنگاه بخش لوداب توزیع شده است.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: ارزش ریالی این بسته ها افزون بر ۴۷۵ میلیون ریال بوده است.

 

جهانبین عنوان کرد: این بسته ها با همکاری سازمان جوانان جمعیت هلال احمر و جمعیت هلال احمر استان‌های فارس و البرز،معاونت بهداشت ،درمان وتوانبخشی ومعاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر کهگیلویه وبویراحمد و خیرین عزیز تامین شده است .

وی گفت: با حضور مربیان آموزشی ، کارشناسان فرهنگی و پرسنل معاونت امور جوانان این جمعیت آموزشهای فرهنگی و ضروری بهداشت و کمکهای اولیه به دانش آموزان مقطع ابتدایی و راهنمایی این روستا ارائه و با اجرای مسابقات ورزشی و بومی محلی به نفرات برتر جوایزی اهدا شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول