اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  تشکل های دانشگاهی

مردم اصفهان به دشمنان اجازه سوءاستفاده نمی‌دهند/ تلاش دشمن برای فشار به ایران

عضو شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کشور گفت: در شرایطی که کشور نیاز به اجماع و وحدت برای انجام مذاکرات مقتدرانه دارد، قطعا مردم اصفهان اجازه نمی دهند دشمن از اعتراضات مسالمت آمیز و مطالبات به حق کشاورزان، سوء استفاده کند.

مردم اصفهان به دشمنان اجازه سوءاستفاده نمی‌دهند/ تلاش دشمن برای فشار به ایران

رضا نظری عضو شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کشور در گفت‌وگو با خبرنگار تشکل‌های دانشگاهی خبرگزاری فارس؛ گفت: تقریبا برای ما عادت شده که در ایام نزدیک به مذاکرات در موضوعات هسته ای، کشور درگیر بحران های متعدد می شود. از بحران های سیاسی، فرهنگی، اقتصادی گرفته تا بحران های امنیتی.

دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان خوزستان تاکید کرد: این بار هم در نزدیکی ۸ آذرماه، و دور جدید مذاکرات هسته ای برای لغو تحریم ها مجددا  شاهد ایجاد ناآرامی در اصفهان هستیم. در شرایطی که پس از هفته ها تفاهم نامه ای میان کشاورزان اصفهانی و مسئولان ذی‌ربط برای پایان دادن به تجمع کشاورزان امضا شد، می بینیم عده‌ای محدود با آتش زدن چادرهای کشاورزان و و اموال بیت المال و سردادن شعارهای ساختارشکنانه و درگیری با نیروی انتظامی سعی کردند اعتراضات مسالمت آمیز کشاورزان را به اغتشاش بکشانند و فضا را ناآرام کنندو

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه شهید چمران ادامه داد: ظاهرا سیاست های رئیس جمهور جدید امریکا در راستای همان سیاست های ترامپ مبنی بر فشار حداکثر برای آوردن ایران پای میز مذاکرات و گرفتن امتیاز با ایجاد اجماع جهانی پیرامون مسائل حقوق بشری و منطقه ای است، برای همین سعی دارند برای گرفتن امتیاز بیشتر ایران را تحت فشار قرار دهند.

وی گفت: قطعا مردم نجیب و ولایتمدار اصفهان  اجازه نمی دهند دشمن از اعتراضات مسالمت آمیز و مطالبات به حق شان، آن هم در شرایطی که کشور نیاز به اجماع و وحدت برای انجام مذاکرات مقتدرانه دارد سوء استفاده کند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول