اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

۳۰۰ میلیارد تومان کمک مردمی برای حمایت از نیازمندان جمع‌آوری شد

مدیر عامل بنیاد کرامت رضوی از جمع‌آوری ۳۰۰ میلیارد تومان کمک خیران سراسر کشور توسط خادمیاران و هزینه کرد آن در راه کمک به نیازمندان خبر داد.

۳۰۰ میلیارد تومان کمک مردمی برای حمایت از نیازمندان جمع‌آوری شد

به گزارش فارس به نقل از آستان نیوز، «محمدحسین استاد آقا»، در مراسم تکریم و معارفه دبیر کانون‌های خدمت آستان قدس رضوی در استان تهران تصریح کرد: در سال جاری با تلاش ۱۱۵ هزار خادمیار و به همت خیران و نیک اندیشان در سراسر کشور، با وجود شرایط سخت اقتصادی و محدودیت‌های مالی، حدود ۳۰۰ میلیارد تومان کمک مالی برای نیازمندان جمع‌آوری شده است.

وی باور مردم به امام رضا (ع) و اعتماد آن‌ها به خادمان حضرت در آستان قدس رضوی را دو عامل اطمینان‌بخش برای مشارکت در کارهای خیر برشمرد و گفت: مردم ما کمک‌های خود را بر اساس محبت به امام رضا (ع) و به هر میزانی که در توان دارند، تقدیم می‌کنند و ما نیز تلاش می‌کنیم واسطه خیر باشیم و کمک‌های آن‌ها را به دست نیازمندان واقعی برسانیم.

استادآقا توجه به اشتغال جوانان را از جمله اولویت‌های کشور برشمرد و افزود: ما خادمان امام رضا(ع) در آستان قدس رضوی نیز باید رفع مشکلات معیشتی، درمانی و تحصیلی را در اولویت‌ فعالیت‌های خود قرار دهیم و در کنار آن، برای ارتقاء سطح معرفتی جامعه تلاش کنیم.

وی در ادامه گفت: طبق ارزیابی‌های صورت گرفته توسط مدیر مرکز امور خادمیاری و کانون‌های خدمت رضوی، استان تهران رتبه اول کشور را در عملکرد سال ۱۳۹۹ کانون‌های زیرمجموعه بنیاد کرامت رضوی به دست آورد و این استان می‌تواند در بسیاری از حوزه‌های خدمت، الگویی برای سایر استان‌ها باشد.

 

انتهای پیام/ ۷۰۰۷۹

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول