اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

پیکر پاک شهیدمهدی رفیعی در نهاوند تشییع شد+ عکس

پیکر پاک شهیدمهدی رفیعی، شهید امنیت کشور با حضور پرشور مردم شهرستان نهاوند تشییع و در گلزار شهدا خاکسپاری شد.

پیکر پاک شهیدمهدی رفیعی در نهاوند تشییع شد+ عکس

به گزارش خبرگزاری فارس از نهاوند؛ بعد از ظهر امروز پیکر پاک شهید مهدی رفیعی که پنجشنبه شب در حین انجام ماموریت دستگیری یکی از اشرار شهرستان از ناحیه سینه مورد اصابت گلوله قرار گرفته و شب گذشته به درجه رفیع شهادت نائل شد بر دستان مردم شهیدپرور نهاوند تشییع و در گلزار شهدای نهاوند آرمید.

در این مراسم پر شکوه که از محل ستاد انتظامی شهرستان و با حضور جمعی از مردم، نیروهای نظامی و انتظامی، خانواده های معظم شهدا و مسئولین انجام گرفت، مردم با سر دادن شعارهای انقلابی خواستار برخورد جدی با عامل شهادت این جوان شدند.

در این مراسم امام جمعه نهاوند با بیان اینکه برای برقراری امنیت در کشور خون‌های زیادی ریخته شده که لازم است همواره یاد شهدا در جامعه زنده نگهداشته شود افزود: متاسفانه در شهرستان چالشی به نام اشرار، قاچاق‌فروش و قمه بدست وجود دارد که لازم است برخورد با این افراد از سوی دستگاه قضایی به طور جدی مورد پیگیری قرار گیرد.

حجت الاسلام عباسعلی مغیثی‌نیا تأکید کرد: این افراد که باعث ایجاد ناامنی و التهاب در فضای جامعه می‌شوند باید سریع تنبیه و به سزای اعمالشان برسند.

فرمانده انتظامی استان همدان نیز با بیان اینکه ما در دستگاه قضایی و نیروی انتظامی انتقام خون این شهید را از اشرار خواهیم گرفت، افزود: شهید مهدی رفیعی تنها نیست بلکه افراد زیادی در سطح کشور هستند که در مقام مقابله با با اشرار آماده جانفشانی هستند.

سردار سلمان امیری با بیان اینکه من در مقابل خانواده این شهید عزیز احساس خجالت دارم گفت: این خانواده بزرگ فرزند خود را برای دفاع از امنیت مردم و کشور فدا کردند که باید قدردان آنها بود.

شهید مهدی رفیعی از کشتی‌گران بااخلاق و همچنین خادمین حضرت اباعبداله‌الحسین(ع) بود.

انتهای پیام/ 3140

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول