اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

اوضاع و احوال مدارس کهگیلویه و بویراحمد در برابر کرونا/از دل گرمی مدیرکل تا دل نگرانی آقای دکتر!+فیلم

در نشست ستاد کرونا استان کهگیلویه و بویراحمد موضوعات مختلفی مطرح شد از جمله آمار دل گرم کننده مدیرکل تا نگرانی آقای دکتر!.

اوضاع و احوال مدارس کهگیلویه و بویراحمد در برابر کرونا/از دل گرمی مدیرکل تا دل نگرانی آقای دکتر!+فیلم

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج؛ این روزها دغدغه خانواده‌ها در کهگیلویه و بویراحمد فرستادن دانش‌آموزان بر سر کلاس‌های درس است.

هر چند تب کرونا در کشور و استان تا حدود زیادی فروکش کرده و اکنون پنج شهرستان از مجموع ۹ شهرستان در وضعیت آبی به سر می‌برند و تنها یک شهر نارنجی در استان داریم اما باز هم مردم دغدغه فرزندان خود را دارند و برای فرستادن آنها بر سر کلاس های درس دو دل مانده‌اند.

در نشست ستاد کرونا از سوی معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد اعلام شد که در زمینه واکسینه کردن مجموعه فرهنگی اعم از آموزش و پرورش، مدارس، حوزه های علمیه و دانشگاه ها در کشور این استان رتبه اول را به خود اختصاص داده است.

همچنین در این نشست اعلام شد که استان بهترین عملکرد را در واکسینه کردن دانش آموزان و فرهنگیان به نسبت کل کشور داشته که زارع پور مدیرکل آموزش و پرورش گزارشی در این خصوص ارائه کرد.

اما بلافاصله پس از گزارش مدیرکل نوبت به رئیس دانشگاه علوم پزشکی رسید که اعلام کند بنا بر گزارش‌های رسیده و بازدیدهای به عمل آمده طی چند روز اخیر و پس از بازگشایی مدارس از اول آذر، رعایت دستورالعمل‌ها در مدارس چندان رضایت بخش نبوده است.

پرویز یزدان‌پناه این را گفت که در مدارس روستایی استفاده از ماسک وضعیت خوبی ندارد و همچنین اعلام کرد که تهویه مدارس نیز به خوبی دیده نشده با این تفاسیر باید گفت که استان در واکسینه کردن دانش‌آموزان و معلمین اقدامات خوبی کرده اما در خصوص دستورالعمل‌ها ضعیف بوده‌ایم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی به گزارش دیگری از همین چند روز اشاره کرد و با ابراز نگرانی گفت: دیده شده که والدین در مدرسه حضور پیدا می‌کنند و در دفتر مدیر حضور گسترده دارند که آموزش و پرورش باید از چنین اقدامی جلوگیری کند و اجازه ندهد ازدحام حضور والدین در مدرسه‌ها باشد.

البته معاون سیاسی استاندار هم اظهار نگرانی کرد و خواست که دستورالعمل ها در مدارس بیشتر و با دقت مورد توجه قرار گیرند چرا که کودک و نوجوان به خودی خود شاید این دستورالعمل‌ها را جدی نگیرد و باید مسئولان آموزش و پرورش تدبیری برای آن بیندیشند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول