اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  بازار

7 رزومه ساز آنلاین برای ایجاد یک رزومه حرفه‌ای با فرمت PDF

امروزه کارجویان برای استخدام در شرکت‌ها و سازمان‌های مختلف به رزومه مناسب و استاندارد نیاز دارند.

7 رزومه ساز آنلاین برای ایجاد یک رزومه حرفه‌ای با فرمت PDF

بهره‌مندی از رزومه مناسب تاثیر بسزایی در روند استخدام افراد دارد چراکه کارفرمایان قبل از دعوت کارجویان به مصاحبه با یک نگاه رزومه افراد را بررسی می‌کنند. در نتیجه اگر رزومه افراد از استانداردهای لازم برخوردار نباشد نتیجه‌ای برای دعوت به مصاحبه شغلی حاصل نخواهد شد. ما در این مقاله به بررسی بهترین سایت های آنلاین رزومه ساز با فرمت PDF خواهیم پرداخت تا کارجویان با استفاده از آن‌ها رزومه حرفه‌ای بسازند.

 رزومه چیست؟

قبل از شروع موضوع اصلی مقاله یعنی معرفی بهترین سایت های آنلاین رزومه ساز با فرمت PDF بهتر است تعریفی از رزومه ارائه دهیم. رزومه خلاصه‌ای از اطلاعات افراد، سوابق کاری، لیست مهارت‌ها و تحصیلات است که کارجویان با استفاده از آن خود را به کارفرمایان معرفی می‌کنند. در نتیجه افراد با نوشتن رزومه مناسب شانس خود را برای استخدام افزایش می‌دهند.

بهترین سایت های آنلاین رزومه ساز با فرمت PDF کدامند؟

افراد برای ساخت رزومه نیازی به خرید فرم رزومه خام و یا طراحی آن ندارند. امروزه سایت‌های مختلفی برای ساخت رزومه وجود دارند که در این بخش از مقاله به معرفی آن‌ها خواهیم پرداخت. به بیانی دقیق‌تر در این قسمت  7 مورد از بهترین سایت های آنلاین رزومه ساز با فرمت PDF را به شما عزیزان معرفی خواهیم کرد.

1.جاب ویژن (Job Vision)

اولین سایتی‌ که در این مقاله به معرفی آن خواهیم پرداخت، جاب ویژن است. جاب ویژن به عنوان یکی از بهترین سایت‌های آنلاین در حوزه کاریابی فعال است که حدودا 16000 فرصت شغلی در آن به ثبت رسیده است. این سایت اینترنتی برای خدمات بیشتر به کاربران خود سرویسی به نام رزومه ساز را ایجاد کرده است تا افراد به راحتی رزومه کاری خود را در آن نگارش کنند. جاب ویژن به عنوان یکی از بهترین سایت های آنلاین رزومه ساز با فرمت PDF است که  قابلیت‌های خوبی دارد. در ادامه مقاله برخی از مزایایی سرویس رزومه ساز حرفه ای جاب ویژن را به اختصار بیان خواهیم کرد.

مزایایی سرویس رزومه ساز جاب ویژن

ایجاد رزومه به ‌صورت رایگان
برخورداری از قالب استاندارد
امکان دانلود رزومه به صورت فایل PDF
 امکان دیده شدن آن توسط کارفرمایان در بانک رزومه
امکان ساخت همزمان رزومه به دو زبان فارسی و انگلیسی
امکان ایجاد لینک نمونه کار
امکان ویرایش رزومه
امکان ایجاد فایل صوتی برای تاثیرگذاری بیشتر

2.سی وی بیلدر (CV Builder)

دومین مورد سایت سی وی بیلدر است که کارجویان با استفاده از آن می‌توانند به ساخت رزومه بپردازند. افراد با ثبت نام در این سایت می‌توانند رزومه حرفه‌ای خود را در کمتر از 10 دقیقه بسازند و آن را به صورت PDF دانلود کنند. سی وی بیلدر 30 فرم خام رزومه را در اختیار کارجویان قرار داده تا افراد با سلیقه و انتخاب خود رزومه را در قالب انتخاب شده ایجاد نمایند. این سایت امکان دانلود رزومه‌ها را به صورت Word نیز برای کارجویان را فراهم آورده است.

3.سی وی رزومه ( CV Resume)

سی وی رزومه یکی دیگر از بهترین سایت های آنلاین رزومه ساز با فرمت PDF است. این سایت نیز مانند سی وی بیلدر  30 قالب متنوع دارد که این موضوع سبب شده تا افراد گزینه‌های مختلفی را برای نوشتن رزومه در اختیار داشته باشند. افراد در سی وی رزومه می‌توانند نمونه رزومه‌های ساخته شده در عنوان‌های شغلی مختلف را نیز مشاهده نمایند تا با نحوه نگارش رزومه آشنا شوند. از دیگر ویژگی‌های این سایت می‌توان به راهنمایی‌های ارزنده آن برای ساخت رزومه اشاره کرد.

4.رزومه فارسی (Resume Farsi)

سومین سایت از لیست بهترین سرویس‌های رزومه ساز آنلاین، رزومه فارسی است. این سایت نیز مانند موارد قبل  نمونه قالب‌های گوناگونی برای ساخت رزومه دارد. امکان ساخت رزومه به دو زبان فارسی و انگلیسی یکی از ویژگی‌های رزومه فارسی است. این سرویس رزومه ساز امکان ساخت رزومه توسط شرکت‌ها و سازمان‌ها را نیز فراهم آورده است تا کارفرمایان با استفاده از آن رزومه سازمان خود را طراحی نمایند.

5.کاربوم (Karboom)

یکی دیگر از بهترین سایت‌ها برای ساخت رزومه، کاربوم است. این سایت آنلاین در زمینه کاریابی فعال است و به همین دلیل سرویس رزومه ساز خود را برای ارائه خدمات بهتر ایجاد کرده است. کاربوم امکان ساخت رزومه دو زبانه را نیز برای کاربران خود فراهم آورده است و افراد می‌توانند رزومه‌های خود را به زبان‌های فارسی و انگلیسی بنویسند. افراد با نوشتن رزومه در کاربوم می‌توانند آن را با دو فرمت PDF و HTML دانلود نمایند. البته برخی از قالب‌های رزومه کاربوم غیر رایگان است و افراد برای استفاده از آن‌ها باید مبلغی را به کاربوم پرداخت کنند.

6.جابینجا (Jobinja)

جابینجا یکی دیگر از سایت‌های خوب برای رزومه نویسی است. افراد در این سایت می‌‍توانند رزومه کاری خود را به‌صورت رایگان و در سریع‌ترین زمان ممکن بسازند. در این سایت برخلاف سایت‌های دیگر امکان ساخت رزومه به زبان انگلیسی وجود ندارد و افراد تنها قادر به نوشتن رزومه با زبان فارسی هستند. جابینجا با قرار دادن نمونه رزومه‌های مختلف در سایت این امکان را برای کارجویان فراهم آورده تا با نحوه نگارش رزومه آشنا شوند.

7.ایران استخدام (Iran Estekhdam)

آخرین مورد از لیست بهترین سایت های آنلاین رزومه ساز با فرمت PDF، ایران استخدام است. این سایت نیز مانند جاب ویژن، جابینجا و کاربوم در حوزه کاریابی فعال است. افراد در این سایت می‌توانند از قالب‌های متنوعی برای نوشتن رزومه بهره ببرند که این موضوع امتیاز مثبتی را برای ایران استخدام به ارمغان آورده است.

ساختار رزومه‌های استاندارد چگونه است؟

در بخش قبلی مقاله ما با 7 مورد از بهترین سایت های آنلاین رزومه ساز با فرمت PDF آشنا شدیم و قابلیت‌های مهم آن‌ها را نیز بیان کردیم. اما در این بخش از مقاله به بررسی ساختار رزومه استاندارد خواهیم پرداخت و بخش‌های مختلف یک رزومه حرفه‌ای را بیان خواهیم کرد.

1.اطلاعات شخصی

افراد در این بخش اطلاعات شخصی خود را درج می‌کنند و به بیان برخی از اطلاعات شخصی خود مانند نام، نام خانوادگی، شماره تماس، نوع فعالیت شغلی، آدرس و نشانی ایمیل می‌پردازند.

2.سوابق شغلی

سوابق شغلی مهم‌ترین بخش رزومه است و این قسمت نیز بخشی از ساختار چندگانه رزومه استاندارد به حساب می‌آید. افراد در این قسمت از رزومه باید به درج سوابق شغلی خود بپردازند. کارجویان در نوشتن سوابق شغلی خود باید به مواردی همچون نام شرکت، سال استخدام و سال خروج اشاره کنند.

3.سوابق تحصیلی

 همانطور که از نام این قسمت پیداست، افراد باید سوابق تحصیلی خود را در این قسمت وارد کنند. نام دانشگاه، نام رشته،گرایش، مقطع تحصیلی، سال ورودی و سال فارغ التحصیلی از جمله مواردی است که در این قسمت نوشته می‌شود.

4.مهارت‌ها

کارجویان در این بخش لیستی از توانمندی و مهارت‌های خود را ارائه می‌دهند. افراد برای نگارش مهارت‌ها می‌توانند از تسلط به انواع نرم‌افزارها، میزان آشنایی با زبان‌های خارجه و .... صحبت کنند.

 

جمع‌بندی

این مقاله به 7 مورد از بهترین سایت های آنلاین رزومه ساز با فرمت PDF اشاره کردیم و در کنار این مطلب به موضوع دیگری نیز همچون  ساختار رزومه نیز پرداختیم. کارجویان برای استخدام در فرصت‌های شغلی باید  رزومه مناسب و استاندارد داشته باشند چراکه رزومه‌های غیر استاندارد توسط کارفرمایان بررسی نخواهد شد. در همین راستا سایت‌های جاب ویژن، کاربوم، ایران استخدام و ... از جمله بهترین سایت های آنلاین رزومه ساز با فرمت PDF هستند که امکان ساخت رزومه را برای کاربران خود فراهم کرده‌اند.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول