اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  سایر حوزه ها

فرزند شهید فخری‌زاده: دشمن، اندیشه‌ای را ترور کرد که به‌دنبال خودکفایی کشور بود

مهدی فخری‌‌زاده با اشاره به شهادت پدرش گفت: دشمنان، ترور این جهادگر علمی را با هدف توقف اندیشه‌ای که برهم زننده نظم نوین جهانی‌شان بود انجام دادند؛اندیشه‌ای که رشد عملی کشور را به دنبال داشت و دستاورد آن خودکفایی کشور بود.

فرزند شهید فخری‌زاده: دشمن، اندیشه‌ای را ترور کرد که به‌دنبال خودکفایی کشور بود

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، مهدی فخری‌زاده، فرزند دانشمند شهید محسن فخری‌‌زاده، طی سخنانی پیش از خطبه‌های نمازجمعه امروز (5 آذر) تهران با اشاره به مجاهدت‌های علمی شهید فخری‌زاده گفت: دشمنان،‌ شهید فخری‌زاده را بهتر می‌شناختند. او جهادگری بود که جان خود را در راه تلاش‌های بزرگ علمی‌اش تقدیم کرد و خدا مقام والای شهادت را پاداش او قرار داد.

فخری زاده ادامه داد: شهید فخری‌‌زاده بیش از 40 سال جهاد علمی در عرصه‌های مختلف داشت و دست به کاری نمی‌زد مگر اینکه در سطح ایران یا جهان برای بار اول باشد.

وی ادامه داد: دشمنان، ترور این جهادگر علمی را با هدف توقف اندیشه انجام دادند. آن هم اندیشه‌ای که برهم زننده نظم نوین جهانی‌شان بود. اندیشه‌ای که رشد عملی کشور را به دنبال داشت و دستاورد آن خودکفایی کشور بود.

فخری‌زاده تلاش دشمن برای جلوگیری از پیشرفت علمی ایران را مظلومیت کشور دانست و گفت: دشمن بداند که ما دانشمندان‌مان را که نعمت‌های بزرگ الهی هستند می‌شناسیم و راه آن‌ها را ادامه خواهیم داد.

وی با اشاره به بیانات رهبر انقلاب دباره شهید فخری‌زاده گفت: همانطور که رهبر معظّم انقلاب فرمودند مجازات عاملان و آمران این جنایت و پیگیری دستاوردهای شهید، باید از سوی مسئولان دنبال شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول