اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

۹۵درصد مدارس غیرانتفاعی اهر استاندارد لازم برای برگزاری حضوری کلاس‌ها را ندارند

مدیر آموزش و پرورش شهرستان اهر، گفت: بیش از ۹۵درصد از مدارس غیردولتی فاقد استاندارهای لازم برای برگزاری حضوری کلاس‌ها هستند.

۹۵درصد مدارس غیرانتفاعی اهر  استاندارد لازم برای برگزاری حضوری کلاس‌ها را ندارند

به گزارش خبرگزاری فارس از اهر، ناصر پورفتحی امروز در ستاد شهرستانی مبارزه با ویروس کرونا با اشاره به اینکه ۹۵ درصد مدارس غیردولتی استانداردهای لازم برای برگزاری کلاس‌ها را ندارند، اظهار داشت: در حال حاضر ۵۵ مدرسه غیردولتی در شهرستان فعالیت دارد که متاسفانه فضای آموزشی این مدارس استاندارد لازم و مناسب را برای برگزاری حضوری کلاس‌ها را  ندارند.

وی یادآور شد: به تمام مدارس شهرستان اهر، مصوبات ستاد کرونا و تمامی دستورالعمل‌هایی که باید در خصوص برگزاری حضوری کلاس‌ها رعایت گردد هم به‌صورت مکتوب و هم چهره به چهره به مدیران مدارس ارائه کرده‌ایم و همه مدیران موظف به اعمال این دستورالعمل‌ها با رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی می‌باشند.

مدیر آموزش و پرورش اهر با اشاره به اینکه حضور بیش از ۱۵ نفر در یک کلاس ممنوع می‌باشد، افزود : مدارس غیردولتی که فضا و امکانات لازم برای پروتکل‌ها نداشته باشند، باید کلاس‌های خود را در چند شیفت مجزا برگزار کنند.

راه‌اندازی اکیپ‌های نظارتی برای نظارت رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مدارس اهر

مدیر شبکه بهداشت و درمان اهر از راه‌اندازی اکیپ‌های نظارتی برای مدارس و مساجد خبر داد. 

محمد میرزاپور افزود: اکیپ‌های نظارتی با هدف ساماندهی و تذکر در خصوص رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مساجد و مدارس شهرستان در  پنج گروه مجزا به‌صورت سرزده به مدارس و مساجد مراجعه خواهند کرد

 وی متذکر شد: در صورت بروز مشکل و عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مدارس و مجالس عزا ضمن تذکر کتبی و شفاهی، در صورت تخطی مراتب  به ستاد مبارزه با کرونا شهرستان گزارش و از طریق این ستاد برخوردهای لازم صورت خواهد گرفت.

این مقام مسوول با ارائه گزارشی  از وضعیت کرونای شهرستان تصریح کرد: روند واکسیناسیون در شهرستان اهر پیشرفت بسیار مطلوبی داشته و انتظار داریم برای کمک به پیشگیری از بیماری منحوس کرونا همچنان در رعایت پروتکل‌های بهداشتی نهایت همکاری  را انجام دهند تا ان‌شاءالله با یاری هم بتوانیم، شاهد ریشه‌کن شدن کرونا باشیم.

انتهای پیام/۶۰۰۰۳/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول