اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

توزیع ۱۰ هزار بسته ارزاق در رزمایش همدلی و احسان در اصفهان

امام جمعه اصفهان گفت: در ششمین دوره رزمایش اهدای کمک‌های معیشتی ستاد اجرای فرمان امام خمینی(ره) تعداد زیادی کیف و لوازم‌التحریر برای دانش‌‌آموزان و ۱۰ هزار بسته معیشتی ارزاق در استان اصفهان توزیع شد.

توزیع ۱۰ هزار بسته ارزاق در رزمایش همدلی و احسان در اصفهان

آیت‌الله سید یوسف طباطبایی‌نژاد در ششمین دوره رزمایش اهدای کمک‌های معیشتی ستاد اجرای فرمان امام خمینی(ره) با تقدیر از اعضا و دست اندرکاران آن ستاد در راستای اجرای این رزمایش احسان و همدلی اظهار داشت: از گذشته تاکنون و به طور ویژه در دوران شیوع کرونا فعالیت‌های بسیار زیبا و ارزنده‌ای در راستای کمک‌های خیرانه ستاد در استان و کشور شده است.

امام جمعه اصفهان با اشاره به اینکه در همین دوره تعداد زیادی کیف و لوازم‌التحریر برای دانش‌‌آموزان و ۱۰ هزار بسته معیشتی ارزاق در استان اصفهان توزیع شده است، افزود: از تمامی شهروندانی که در این رابطه از مسیر ستاد اجرایی برای اهدای کمک‌های خیرانه خود حرکت و اقدام می‌کنند، تقدیر و تشکر می‌کنم.

وی با بیان اینکه در این رزمایش خیران با جلوداری ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در این کار ارزنده با اجر فراوان گام‌های بزرگی برداشته‌اند، گفت: انفاق و کمک کردن به مستضعفان و فقرا از نظر اسلام بهترین کار خیر است و یکی از وظایف مؤمنان این است که از مال خود مبلغی را هر ماه و یا هر سال برای کمک به فقرا اهدا کند.

طباطبایی‌نژاد بیان کرد: حتی افرادی که خیلی هم وضع مالی خوبی ندارند، نباید فکر کنند که کمک کردن وظیفه افراد ثروتمند است بلکه به اندازه توان خود باید مبلغی را حتی کم برای کمک به فقرا و انفاق هزینه کنند.

تورج حاجی رحیمیان، مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) استان اصفهان در ادامه این مراسم گفت: امروز ششمین مرحله همدلی و احساس به همت این ستاد با توزیع ۱۰ هزار بسته ارزاق توسط گروه‌های جهادی به نیازمندان آغاز شد.

وی ادامه داد: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون ۱۲۸ هزار بسته معیشتی در بین هموطنان محروم در سراسر استان توزیع شده که در این راستا در مجموع ۲۸ هزار کیف دانش‌آموزی با لوازم تحریر نیز به دانش‌آموزان محروم اهدا شده است.

حاجی رحیمیان خاطرنشان کرد: ۲۲۰ هزار بسته گوشت در بین مردم نیازمند استان در آینده توزیع می‌شود و تاکنون ۱۲۰ هزار بسته مرغ بین نیازمندان اهدا شده است.

انتهای پیام/۶۳۱۰۱/ج/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول