اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

درخواست استاندار البرز از وزیر/ زیرساخت‌های بهداشت درمان توسعه یابد

استاندار البرز با اشاره به اینکه البرز از لحاظ درمان و بهداشت نیازمند ارتقاء زیرساخت‌ها است، گفت: درخواست داریم وزیر بهداشت در این حوزه حمایت کافی داشته باشد.

درخواست استاندار البرز از وزیر/ زیرساخت‌های بهداشت درمان توسعه یابد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، مجتبی عبداللهی، استاندار البرز، عصر امروز طی نشستی در دانشگاه علوم پزشکی استان که با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برگزار شد، ضمن قدردانی از تلاش‌های مجموعه بهداشت و درمان استان بویژه در راستای مقابله با کرونا، گفت: وزیر محترم بهداشت از ابتدای صبح در البرز حضور یافته و بازدید های را در استان داشتند.

وی با تقدیر از عنایت خاص وزیر بهداشت به موضوعات استان، ادامه داد: از وزیر بهداشت تقاضا می‌شود که اختیارات ویژه ای برای ایجاد تحول و ارتقا زیرساخت‌ها و کیفیت خدمات رسانی به مردم به رییس دانشگاه علوم پزشکی البرز بدهند.

عبداللهی گفت: البرز مشکلات عدیده ای دارد و همواره دغدغه و نگرانی‌های مردم در خصوص ضعف در زیرساخت‌ها به ویژه در حوزه بهداشت و درمان است.

وی افزود: شاید بتوان یکی از عوامل مهاجرت‌ها به تهران را تمرکز مراکز درمانی تخصصی و فوق تخصصی در پایتخت دانست.

استاندار البرز گفت: اگر بسیاری از این بیمارستان‌ها به سایر استان‌ها تعلق پیدا کند منشأ تحول بزرگی خواهد بود.

وی افزود: استانداری با تمام اختیاراتی که دارد و تعاملی که با مجموعه مسؤولان قوا در استان وجود دارد و با همدلی و اتحاد می‌تواند برای ایجاد تحول اساسی در ارتقا سرانه‌های بهداشتی و درمانی البرز، در کنار وزارت محترم بهداشت باشیم.

وی افزود: امید است در یک فاصله کوتاه بتوانیم پروژه‌های نیمه کاره بیمارستانی را به پایان برسانیم و با اختیاراتی که از سوی وزارت محترم بهداشت به رییس دانشگاه علوم پزشکی البرز داده می شود، پروژه های جدید را اصولی و با زمانبندی دقیق آغاز کنیم.

عبداللهی گفت: موضوعات استان را در حوزه بهداشت و درمان طی گزارشی تهیه و تنظیم کرده ایم و امید است بتوانیم در راستای خدمت به مردم توفیق یابیم.

انتهای پیام/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول