اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

گردشگری دریایی می‌تواند رونق بخش اقتصاد محلی باشد

وزیرمیراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: رونق دادن به گردشگری دریایی در ایران می‌تواند رونق بخش اقتصاد محلی نیز باشد.

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، عزت الله ضرغامی که ظهر امروز به هرمزگان سفر کرده است، در حاشیه بازدید از نمایشگاه صنایع دستی مردم جزیره هرمز، اظهار کرد: یکی از مزایای گردشگری دریایی، رونق دادن به صنایع دستی و تقویت اقتصاد محلی است.

 

وی با تصریح بر این که باید گردشگری دریایی را بخصوص در نیمه دوم سال با توجه به شرایط ویژه آب و هوایی جنوب کشور و جزایر خلیج فارس رونق دهیم، عنوان کرد: کشتی‌های تفریحی و گردشگری باید در دریا فعال باشد و مردم برای تفریح از همه جای کشور به هرمزگان سفر کنند.

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی همچنین در گفت‌وگو با مسافران و مردم محلی با آنان درباره تجربیات، مشکلات و موانع منطقه‌ای نیز همصحبت شد.

ضرغامی علاوه بر این طی تماس تلفنی با مهدی میراشرفی رئیس‌کل گمرک ایران، مشکلات پروژه مجتمع گردشگری و تفریحی اسکله شهید حقانی به عنوان بارانداز اصلی مسافر به جزیره هرمز را پیگیری کرد.

انتهای پیام/ 88055

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول