اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

آخرین فرصت برای خرید کتب درسی دانش‌آموزان

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: دانش‌آموزان جا مانده می‌تواند ثبت‌نام خود را تکمیل و کتاب‌های درسی خود را دریافت کنند.

آخرین فرصت برای خرید کتب درسی دانش‌آموزان

حسین حسنلو، معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: ۱۰۰ درصد افرادی که برای دریافت کتب درسی خود اقدام کرده، کتب خود را دریافت کردند.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به اینکه افرادی هم هستند که ثبت نام نکردند که ممکن است موجب مغایرت‌های آماری شود، گفت: آمار این افراد در هیچ استانی قابل ارائه و برآورد نیست.
وی با اشاره به اینکه بخشی از مشکل توزیع کتاب در بخش فنی و حرفه‌ای است، عنوان کرد: این ایراد به دلیل ثبت‌نام دیر هنگام و انتخاب رشته در این رسته‌ها است.
حسنلو با اشاره به اینکه ثبت‌نام کتب همچنان ادامه دارد، گفت: دانش‌آموزان جا مانده می‌تواند ثبت‌نام خود را تکمیل و کتاب‌های درسی خود را دریافت کنند.
معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به اینکه بنا به درخواست‌های برخی از والدین دانش‌آموزان و ادارات کل آموزش و پرورش استان‌ها مبنی بر تمدید مهلت زمانی ثبت سفارش کتاب‌های درسی دانش آموزان، زمان ثبت سفارش فردی و گروهی کتا‌ب‌های درسی در سامانه فروش و توزیع کتاب های درسی تمدید شد، افزود: افراد تا فردا پنجم آذر‌ماه فرصت دارند نسبت به ثبت‌نام کتب اقدام کنند.
وی افزود: به منظور استفاده از این  فرصت، تمام کار گروه‌های استانی و منطقه‌ای برنامه ریزی و سفارش کتاب‌های درسی موظف بودند نسبت به بررسی و پیگیری امور مدرسه به مدرسه، مدارس دارای بیش از ۲۰ دانش‌آموز  تا اتمام ثبت سفارش کتاب های درسی دانش آموزان اقدام کنند.

انتهای پیام/73009

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول