اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

مهار آتش سوزی مهیب کارگاه تولید پوشاک در شهرک طالقانی مشهد

مدیر منطقه پنجم عملیات آتش‌نشانی مشهد از تلاش آتش نشانان و نجاتگران چندین ایستگاه آتش نشانی برای مهار آتش سوزی مهیب یک واحد مسکونی با کاربری تولیدی پوشاک در شهرک طالقانی در جنوب این شهر خبر داد.

مهار آتش سوزی مهیب کارگاه تولید پوشاک در شهرک طالقانی مشهد

به گزارش فارس به نقل از روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد، آتشپاد سوم «محسن اسدی» گفت: در پی تماس شهروندان با سامانه ۱۲۵ مبنی بر مشاهده شعله‌های آتش و دود از داخل یک منزل مسکونی در شهرک طالقانی مشهد و با حضور آتش نشانان در محل، مشخص شد، حریق در یک منزل مسکونی با کاربری تولیدی پوشاک بوقوع پیوسته و آتش در حال سرایت به سایر قسمت ها و انبار این تولیدی و منازل مجاور بود.

وی افزود: آتش نشانان و نجاتگران ضمن تخلیه ساکنان منازل مجاور و انجام عملیات اطفایی از چندین جهت، حریق را مهار و از سرایت آتش به سایر واحد‌های مسکونی اطراف جلوگیری بعمل آوردند.

اسدی خاطرنشان کرد: نبود سیستمهای اعلام و اطفائ حریق در این مکان و وجود مواد قابل اشتعال در محل، منجر به گسترش و توسعه این آتش سوزی شده بود و با توجه به اینکه این مکان فاقد بیمه نامه آتش سوزی بوده این آتش سوزی خسارات مالی زیادی را  به مالک این کارگاه تولیدی تحمیل کرد. خوشبختانه در این آتش سوزی به کسی آسیبی نرسید و علت دقیق این حریق توسط کارشناسان مربوطه در دست بررسی است.

 

انتهای پیام/ ۷۰۰۷۹

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول