اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

خدمات‌رسانی جهادگران بسیجی رابر در مناطق محروم بخش هنزاء

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج رابر گفت: همزمان باهفته بسیج، جهادگران بسیجی رابر جهادگران بسیجی رابر به منظور خدمت‌رسانی به مناطق محروم گنگاو از مناطق صعب‌العبور بخش هنزاء اعزام شدند.

خدمات‌رسانی جهادگران بسیجی رابر در مناطق محروم بخش هنزاء

سرهنگ علیرضا خواجه‌حسنی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رابر با اشاره به لزوم توجه به محرومین و گسترش فعالیت‌های جهادی اظهار داشت: مهمترین هدف بسبج سازندگی سپاه با برگزاری اردوهای جهادی تحقق بخشیدن به فرامین مقام معظم رهبری و رفع محرومیت‌ها در مناطق محروم و کم‌برخوردار این شهرستان است.

وی افزود: در همین راستا جهادگران بسیجی رابر به منظور خدمت‌رسانی به مناطق محروم گنگاو از مناطق صعب‌العبور بخش هنزاء اعزام شده که عمده فعالیت این جهادگران با توجه به نیاز منطقه آبرسانی به ۱۲روستا است که با همکاری اداره آب و فاضلاب، بخشداری هنزاء و به همت یک خیر نیکوکار در حال انجام است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج رابر از ساخت ۲۸ منزل مسکونی محرومین، تامین جهیزیه ۵۰ زوج جوان، بازسازی ۱۲مسجد، ساخت و مرمت گلزار شهدا، توزیع ۳ هزار بسته معیشتی بین خانوارهای نیازمند، ساخت ۳۵ سرویس بهداشتی برای محرومین طی چند ماه اخیر خبر داد و افزود: پروژه‌های آبرسانی و منازل مسکونی محرومین همزمان با سالگرد سپهبد شهید سلیمانی با حضور مسئولین به بهره‌برداری خواهد رسید.

انتهای پیام/80030

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول