اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

۵ دستگاه لایروب وارد چرخه خدمات شهری تهران شد

مدیر کل امور خدمات شهری شهرداری تهران از خرید ۱۹ دستگاه لایروب جنتکس تولید داخل خبر داد و گفت:‌ در مرحله نخست ۵ دستگاه، وارد چرخه خدمات شهری تهران شد.

۵ دستگاه لایروب  وارد چرخه خدمات شهری تهران شد

به گزارش خبرگزاری فارس، اصغر عطایی مدیر کل امور خدمات شهری شهرداری تهران  از خرید دستگاه لایروب جنتکس از سوی معاونت خدمات شهری شهرداری تهران  خبر داد و گفت: در شهر تهران غیر از کانال ها و مسیل ها منهول هایی قرار دارد که به مرور زمان از لجن انباشت می شوند و بر اساس لوله گذاری و لوله روانی انجام شده در سطح شهر همواره شاهد رسوب گذاری هایی در آن‌ها هستیم که امکان تردد نیروهای کارگری در آن ها وجود ندارد.

مدیرکل امور خدمات شهری شهرداری تهران افزود: در سیستم جمع آوری و هدایت آب های سطحی کالبرت هایی در زیر خیابان قرار دارد که آب های سطحی از آن عبور می کند که باز هم در برخی از آن ها امکان تردد نیروی کارگری خدمات شهری شهرداری تهران برای لایروبی نیست.

عطایی در تشریح جزئیات دستگاه لایروب جنتکس گفت: دستگاه جنتکس با استفاده از ویبره، لوله گذاری و مکش تمام رسوبات و لجن های جمع شده در مسیرهایی که امکان کار نیروی کارکرگری وجود ندارد را تخلیه می کند.

وی ادامه داد: ما در مدیریت شهری پایتخت فاقد این چنین دستگاه های لایروب با قدرت مکش بالا بودیم که خوشبختانه توانستیم قرار داد خرید ۱۹ دستگاه آن را نهایی کنیم که در مرحله ۵ دستگاه وارد چرخه خدمات شهری تهران شد و تعداد باقی مانده نیز پس از تجهیز وارد مدار خدمات شهری می شود .

مدیرکل امور خدمات شهری شهرداری تهران یادآور شد: شرکت سازنده ماشین لایروب جنتکس ایرانی است اما باید تاکید کنم دستگاه ساخته و تحویل داده شده از لحاظ امکانات و کارایی با نمونه خارجی خود برابری می کند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول