اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  حقوقی و قضایی

رئیس سازمان ثبت: تلاش داریم مراجعه برای انجام کارهای ثبتی به حداقل برسد

رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: با توجه به روند مکانیزه بودن اکثر فرآیندهای ثبتی، تلاش ما براین است مراجعه حضوری متقاضی به حداقل برسد.

رئیس سازمان ثبت: تلاش داریم مراجعه برای انجام کارهای ثبتی به حداقل برسد

به گزارش خبرگزاری فارس، حسن بابایی رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور با تاکید بر کاهش پرونده‌های ادارات اجرای اسناد رسمی و رسیدگی به مسائل و مشکلات مردم، گفت: یکی از اولویت‌ها و سیاست‌های سازمان ثبت در دوره تحول و تعالی قوه قضائیه رضایتمندی مردم است که همه مدیران و کارکنان ثبت باید آن را سر لوحه امور خود قرار دهند.

وی خاطرنشان کرد: در دوران تحول و تعالی به مدیران کارآمد و دلسوز که بر روند کار در واحدهای خود نظارت داشته باشند، نیاز داریم و مطمئناً استفاده از مدیران جهادی باعث افزایش رضایتمندی مردم و پیشبرد سریع امور خواهد بود.

بابایی همچنین بر تشکیل جلسات هفتگی با مدیران به جهت پایش و رصد عملکرد واحدها تاکید و بیان کرد: با توجه به روند مکانیزه بودن اکثر فرآیندهای ثبتی، تلاش ما بر این است مراجعه حضوری متقاضی به حداقل برسد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول