اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

خاطرات همسر شهید شمسی‌پور به چاپ سوم رسید

مدیر ادبیات و تاریخ دفاع مقدس اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان از چاپ سوم کتاب حس غریب پروانگی، خاطرات همسر شهید شمسی‌پور به دلیل استقبال بی‌نظیر از این اثر هنری خبر داد.

خاطرات همسر شهید شمسی‌پور به چاپ سوم رسید

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان به نقل از روابط عمومی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان، محمد برخوردار از چاپ سوم کتاب «حس غریب پروانگی» خبر داد و اظهار کرد: این کتاب با توجه به استقبال وسیع از سوی مخاطبان در مدت کوتاه، از سوی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، انتشارات حماسه ماندگار به چاپ سوم رسید.

وی با بیان اینکه این کتاب برگزیده کتاب دفاع مقدس در بیست و نهمین هفته کتاب و کتابخوانی در برنامه حلقه دوست از سوی ارشاد مورد تقدیر قرار گرفت عنوان کرد: کتاب حس غریب پروانگی؛ خاطرات پروانه برازنده شهر همسر شهید علیرضا شمی‌پور نوشته لیلا گودرزیان فرد است.

نویسنده در مقدمه‌ کتاب چنین می‌نگارد؛ نام «شهید شمسی‌پور» را زیاد شنیده بودم. روایت خاطراتش از زبان هم‌رزمان و دوستانش، اشک و لبخند را با هم برایم به ارمغان می‌آورد. در مسیر شناختن شهید شمسی‌پور بود که دست‌نوشته‌های همسر ایشان (خانم برازنده) به دستم رسید؛ دست‌نوشته‌هایی که خواندنش، بغض و گریه و لبخند و حسرت را نصیبم می‌کرد.حکایت بغض و گریه و لبخند را درمیان سطرسطرِ این خاطرات می‌شود فهمید. اما، حسرت را برای این می‌گویم که این بانوی بزرگ را وقتی شناختم که در میا‌نمان نبود تا دست‌های مهربانش را با افتخار بگیرم و بگویم: «چقدر خوب امانت‌داری کردی، علی آقا را برای همه‌ی مردم این سرزمین!» درباره‌ مانند خانم برازنده‌ها باید کتاب‌ها نوشته شود تا فراموش نکنیم که قسمتی از تاریخ پرافتخار کشور عزیزمان ایـــران را مدیون صبـــوری‌ و ایثـــــار همسران شهدا هستیم.

انتهای پیام/ 89026

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول