اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

رونمایی از دو نرم افزار موبایلی سرزمین مادری و بازار استان در کهگیلویه و بویراحمد

با حضور فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد از دو نرم‌افزار موبایلی سرزمین مادری و بازار استان رونمایی شد.

رونمایی از دو نرم افزار موبایلی

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، محمود محمدی در آئین اختتامیه سومین رویداد استارت آپی بسیج کهگیلویه و بویراحمد گفت: شهر یاسوج ۱۲ تا ۱۴ آبان میزبان تیم‌های تولید محتوا از سراسر استان بود و محتواهای ارزشمندی در رشته پویانمایی، بازی‌های موبایلی و نرم افزارهای ویژه تلفن همراه تولید شد و گروه های برتر با داوری کارشناسان مطرح در هر حوزه مشخص شدند.

مسئول سومین رویداد تولید محتوای بسیج  با اشاره به اینکه در مدت زمان کمی اجرای رویداد آغاز شد اما در نهایت محتوای بسیار ارزشمندی توسط گروه‌ها تولید شد گفت: تیم‌ها در  این رویداد  ۴۸ ساعته به صورت شبانه روز به رقابت پرداختند و در نهایت برگزیدگان به رویداد سراسری اعزام می‌شوند.

وی با تاکید بر اینکه دوران بزن در رو در فضای مجازی تمام شده و اگر دشمن یکی بزند صدها سیلی در فضای مجازی می خورد تصریح کرد: فعالان فضای مجازی در استان هم پیش رونده و پیش برنده و هم مواجهه و مقابله کننده هستند.

مسئول سومین رویداد استارت آپی بسیج در کهگیلویه و بویراحمد افزود: اگر خیال خام دشمنان این است که برای چند ساعتی صفحات نمایشگر را هک می‌کنند خوب هم می دانند که ما نیز اطلاعات محرمانه حساس ترین وزار آنها را به راحتی منتشر می‌کنیم.

محمدی در ادامه گفت: بیش از 70 نفر شرکت کننده در رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال استان داشتیم که قریب به ۱۵ اثر تولید محتوایی داشتند که خود از قابلیت بالایی برخوردار بودند.

به گزارش فارس؛ در مراسم اختتامیه تولیدات فضای مجازی بسیج  با حضور فرمانده سپاه فتح از دو نرم‌افزار سرزمین مادری و بازار استان رونمایی شد.

انتهای پیام/۸۲۰۲۴

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول