اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

تظاهرات ضدآمریکایی گسترده در صعده، شمال یمن

مردم استان صعده در شمال یمن با برگزاری تظاهرات ضد آمریکایی اعلام کردند، واشنگتن به حمایت از ائتلاف متجاوز ادامه می‌دهد و برای فریب افکار عمومی ادعای صلح در یمن دارد.

تظاهرات ضدآمریکایی گسترده در صعده، شمال یمن

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، صبح امروز (دوشنبه) تظاهرات گسترده‌ای در صعده (شمال یمن) تحت عنوان «آمریکا در پشت پرده تشدید تنش‌های نظامی و اقتصادی و ادامه تجاوز و محاصره یمن است» برگزار شد.

بر گزارش شبکه «المسیره»، در این تظاهرات بیانیه‌ای صادر و اعلام شد، مواضع اخیر آمریکا منعکس کننده تشدید تنش‌های میدانی و و جنایات علیه ملت یمن از جمله اعدام ۱۰ اسیر در ساحل غربی است. مقامات آمریکایی به موازات تشدید تنش علیه یمن ، با هدف فریب افکار عمومی جهان از تمایل خود برای صلح در یمن حرف می‌زنند.

در ادامه بیانیه مذکور اعلام شده، واشنگتن به فراهم کردن پوشش سیاسی و حمایت تسلیحاتی از کشورهای ائتلاف متجاوز ادامه می‌دهد تا به جنگ ظالمانه خود علیه ملت یمن ادامه دهند.

تظاهرات‌کنندگان در بیانیه خود افزودند، جنگ علیه یمن از واشنگتن اعلام شده و این بزرگترین استدلال قانع‌کننده است مبنی بر آنکه آمریکا تصمیم به جنگ علیه یمن و ادامه آن گرفته و بقیه، ابزارهای اجرایی آن هستند.

در بیانیه مذکور تأکید شده، علیرغم تغییرات دولت‌های آمریکا، واقعیت حاکی از آن است که همه آنها برای بهره‌برداری از حمله به یمن به حساب خون یمنی‌ها تلاش می‌کنند.

یمنی‌ها ضمن اعلام آنکه به تشدید تنش‎‌ها پاسخ متقابل خواهند داد، اعلام کردند، ادامه جنگ و محاصره تنها خسارت بیشتر برای متجاوزان به همراه خواهد داشت. تکیه کشورهای ائتلاف متجاوز بر حمایت آمریکا یک شرط از پیش باخته است و آنچه طی سالهای گذشته محقق نشده در حملات جدید هم محقق نخواهد شد.

در این بیانیه تأکید شده، تسلیم شدن کشورهای ائتلاف متجاوز در برابر دولت آمریکا برای آنها هزینه زیاد و عواقب خطرناکی خواهد داشت. ملت یمن از حق مشروع خود در دفاع از خود دست برنخواهدداشت و به نبرد خود تا نابودی متجاوزان ادامه خواهد داد.

تظاهرات‌کنندگان در بیانیه مذکور عملیات‌های موفق ارتش و کمیته‌های مردمی یمن تبریک گفتند و خواستار ادامه آن شدند.

 

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول