اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سیستان و بلوچستان

رزمایش طرح زمستانی سال 1400 پلیس راه شمال استان سیستان و بلوچستان

رئیس پلیس راه شمال سیستان و بلوچستان گفت: طرح زمستانی امسال همزمان در سراسر کشور و استان سیستان و بلوچستان آغاز شد.

رزمایش طرح زمستانی سال 1400 پلیس راه شمال استان سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، مهدی خمر امروز در آغاز برنامه طرح زمستانی در سیستان و بلوچستان اظهار کرد: طرح زمستانی همه ساله از 20 آذر آغاز و تا پایان سال ادامه داشته که امسال برابر اعلام پلیس راه ناجا با توجه به شروع  سرما در محورهای کشور ، این طرح امسال از 1 آذر همزمان در سراسر کشور و استان سیستان و بلوچستان آغاز می‌شود.

 وی ادامه داد: همکاران و عواملی که امروز اینجا مستقر هستند به  نمایندگی بیش از سه هزار  نیروی اعم از پلیس راه – راهور – عوامل انتظامی –راهداری و حمل و نقل جاده ای -  اورژانس – جمعیت هلال احمر – شرکت امداد جاده ای –آتش نشانی - هواشناسی و .... که در این طرح مشارکت دارند هستند .

رئیس پلیس راه شمال استان هدف از اجرای این رزمایش را  انسجام و یکپارچگی دستگاه های همسو برای ارتقاء ایمنی سفرها و ارائه هرچه بیشتر خدمات در جهت آسایش و آرامش هموطنان اعلام نمود.

خمر گفت: هموطنان عزیز حتما قبل از سفر برای غافل گیر نشدن در جاده ها ، با شماره های 141 سازمان راهداری کشور و شماره 120 سامانه گویا پلیس راهور تماس از وضعیت راه های کشور اطلاع حاصل کنند.

وی از همه کاربران ترافیک خواست: در 4 ماه پایانی سال همراه داشتن تجهیزات زمستانی هنگام رانندگی از قبیل زنجیر چرخ، برف پاک‌کن، اطمینان از سالم بودن سیستم گرمایشی خودروها به جهت جلوگیری از بخارزدگی شیشه خودرو و کاهش دید راننده را مدنظر داشته باشند.

انتهای پیام/3139

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول