اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

فعال کردن 30 دستگاه اتوبوس درون شهری در بیرجند

شهردار بیرجند گفت: تا نیمه نخست آذرماه 60 نفر نیروی جدید برای فعال شدن 30 دستگاه اتوبوس درون شهری در بیرجند فعالیت خود را آغاز می کنند.

فعال کردن 30 دستگاه اتوبوس درون شهری در بیرجند

«مهدی بهترین» امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از بیرجند در ارتباط با کمبود تعداد ناوگان حمل و نقل عمومی در شهر بیرجند و تقاضای مردم در این زمینه اظهار داشت: با توجه به بازنشسته‌شدن تعدادی از رانندگان ناوگان حمل و نقل عمومی سازمان اتوبوسرانی در هفته گذشته کمیسیون معاملات شهرداری انجام و پیمانکار واجد شرایط انتخاب شد.

شهردار بیرجند با بیان اینکه پیرو این امر ۶۰ نفر از نیروی جدید برای ۳۰ دستگاه اتوبوس غیر فعال کنونی انتخاب می شوند، تصریح کرد: این تعداد به تدریج براساس برنامه‌ای که وجود دارد به ناوگان اتوبوسرانی وارد می شوند.

وی ادامه داد: به طور قطع برنامه‌ریزی بهتر و دقیق‌تری برای استفاده از اتوبوس‌های موجود درون شهری صورت می‌گیرد.

بهترین با اشاره به اینکه در حال حاضر حدود ۴۰ دستگاه اتوبوس فعال در شهر بیرجند جا به جایی مسافران درون شهری را بر عهده دارند، اضافه کرد: تعداد مسافران هر روز به طور دقیق رصد و براساس نیازی که وجود دارد این تعداد اتوبوس جدید وارد ناوگان خواهند شد.

وی خاطرنشان کرد: به کارگیری ۶۰ نفر نیروی جدید ناوگان حمل و نقل عمومی در بیرجند قبل از نیمه اول آذرماه جاری انجام خواهد شد.

انتهای پیام/۶۹۰۲۷

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول