اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  موسیقی و هنرهای تجسمی

اعتراض نامزد خاشقجی به برگزاری کنسرت خواننده آمریکایی در عربستان

نامزد منتقد کشته شده سعودی از جاستین بیبر خواننده آمریکایی تا برنامه کنسرت در مسابقات «فرمول یک» ریاض را لغو کند.

اعتراض نامزد خاشقجی به برگزاری کنسرت خواننده آمریکایی در عربستان

به گزارش خبرنگار موسیقی خبرگزاری فارس به نقل از واشنگتن تایمز، نامزد منتقد کشته شده سعودی از جاستین بیبر خواسته تا برنامه کنسرت در مسابقات «فرمول یک» ریاض را لغو کند.

دبی، امارات متحده عربی (AP)آسوشِیتدپرس- جاستین بیبر، ستاره موسیقی پاپ، با درخواست‌های فزاینده‌ای برای لغو کنسرت خود در مسابقه فرمول یک عربستان سعودی در ماه آینده مواجه است، زیرا نامزد جمال خاشقجی، منتقد مقتول سعودی، روز یکشنبه به گروهی از صداها پیوست که از او می‌خواستند در این پادشاهی اجرا نکند.

خدیجه چنگیز در نامه سرگشاده ای که توسط واشنگتن پست منتشر شد، از ستاره مشهور کانادایی خواست اجرای ۵ دسامبر خود را در شهر جده دریای سرخ لغو کند تا «پیامی قدرتمند به جهان ارسال کند که از نام و استعداد شما برای بازسازی و پاکسازی رژیمی که منتقدانش را می کشد استفاده نخواهد شد.»

کنسرت بیبر جذاب ترین اجرای برنامه ریزی شده برای مسابقه در جده است، اگرچه سایر اجراکنندگان کنسرت فرمول یک شامل رپر A$AP Rocky، دی جی دیوید گوتا و تیستو و خواننده جیسون درولو هستند.

این اولین بار نیست که یک ستاره پاپ برای کناره گیری از کنسرت در عربستان سعودی تحت فشار قرار می گیرد. ماریا کری پس از قتل خاشقجی توسط عوامل سعودی در ترکیه در اکتبر ۲۰۱۸، معروف ترین اجرا کننده موسیقی بود که در عربستان سعودی روی صحنه رفت. او درخواست ها برای تحریم کنسرت را رد کرد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول