اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  انتظامی و حوادث

«مهارت آموزی» رویکردجدید سربازی است

مشاور عالی قرارگاه مرکزی مهارت آموزی ستاد کل نیروهای مسلح گفت: مهارت آموزی سربازان وظیفه یکی از کارکردهای مهم و رویکردجدید سربازی است.

«مهارت آموزی» رویکردجدید سربازی است

به گزارش خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، تیم نظارت و ارزیابی قرارگاه مرکزی مهارت آموزی، روز شنبه ۲۹ آبان وارد شهرجهرم شد و از یگان های مستقر در این شهر بازدید کرد.

بنابر این گزارش سردار کمالی در جمع سربازان مرکز آموزش شهید دستغیب ناجا اظهارداشت: جوانان در بهترین دوران عمر خود در اجرای تکلیف ملی و قانونی برای دفاع از عزت و استقلال و تمامیت ارضی کشور در کسوت سربازی وارد نیروهای مسلح می‌شوند.

وی تصریح کرد: به عبارتی جوانان در بهترین دوران عمر خودبا تحمل بسیاری از مشکلات لباس رزم می‌پوشند و در کنار نیروهای مسلح از کیان جمهوری اسلامی دفاع میکنند لذا همه باید قدر دان این جوانان باشند و همه دستگاههای کشوری و لشکری جهت کاهش این مشکلات و ارایه تسهیلات به این عزیزان تلاش کنند.

 سردار کمالی خاطر نشان کرد: یکی از بهترین و مهمترین اقدامات صورت گرفته مهارت آموزی است ، مهارت آموزی سربازان فرمان مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا و مطالبه فرماندهان عالیرتبه نیروهای مسلح است و باید به دغدغه همه فرماندهان نیروهای مسلح تبدیل شود و همه بایدحداکثر تلاش خود را جهت تحقق این امر بعمل آورند.

وی افزود: سربازان باید بعد از اتمام آموزش و اشتغال به خدمت، مهارت آموزی را از فرماندهان یگان های خود مطالبه کنند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول