اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

ساعت اداری پاسخگوی رفع مشکلات مردم نیست

استاندار تهران گفت: ساعت اداری پاسخگوی رفع مشکلات مردم نیست، باید شبانه روزی حرکت کرد و فعالیت ها و اقدامات جهادی باید به هنگام انجام شود تا به هدف رسید.

ساعت اداری پاسخگوی رفع مشکلات مردم نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از ورامین، محسن‌ منصوری استاندار تهران عصر امروز در مراسم تکریم و معارفه فرماندار شهرستان ورامین که در سالن اجتماعات شهرداری ورامین برگزار شد، اظهار کرد: بنده ۱۲ سال پیش به عنوان فرماندار ورامین معرفی شدم و هدف خدمت به مردم را امروز نیز در مسند دیگری در حال خدمت گذاری به مردم هستم و خود را مدیون مردم دشت ورامین می دانم.

وی گفت: شهرستان ورامین حاصل خیز است، نخبه های زیادی در شهرستان ورامین زندگی می کنند، باید قیام ۱۵ خرداد سال ۴۲ الگو گیری شود و در همه جا پیشرو باشد که در مدیریت و خدمت رسانی بیشتر از سایر فرمانداران فعالیت کند.

استاندار تهران تصریح کرد: باید مسؤولان مردمی باشد، نحوه تودیع معارفه به گونه دیگر باید می بود، جنس ۱۵ خرداد مردمی است و باید کارها را به مردم سپرد تا موفق باشیم و نقش واقعی مردم در مدیریت شهری تعریف شود و مردم به نحو احسن در فعالیت‌ها شرکت می کنند.

منصوری بیان کرد: باید هدف و مسیر شناسایی شود، مشکلات مردم باید تعریف شود و در کارها باید ایثارگری و مجاهدات داشت، ساعت اداری پاسخگوی رفع مشکلات مردم نیست، باید شبانه روزی حرکت کرد و فعالیت ها و اقدامات جهادی باید به هنگام انجام شود تا به هدف رسید.

وی افزود: باید مدیریت مبنی بر اعتقادات انجام شود، خدمات باید استمرار داشته باشد، رفع مشکلات نباید قطع شود، باید استمرار داشته باشد چرا که مردم سرمایه اجتماعی نظام هستند و نیازمند حرکت مستمر هستند و حرکت مستمر باعث می‌شود رزق و روزی افزایش پیدا کند و در اقداماتی که انجام می دهید حرکت توحیدی داشته باشید و خدا را فراموش نکنید و خدا را مد نظر قرار دهید و بی شک موفق خواهید بود.

وی تاکید کرد: ورامین شهر نخبگان و خواص هست، هر اقدامی که انجام می دهید از نخبگان، صاحب نظران و مردم مشورت بگیرید تا امورات مردم انجام شود.

استاندار تهران خاطرنشان کرد: در تعامل با مردم صبر داشته باشید، باید در بین مردم باشید، با نخبگان و جوانان انقلابی تعامل ویژه داشته باشید و از نخبگان نیروی های بسیجی و جهادی استفاده کنید چرا که این گروه هدفی جز خدمت به مردم ندارند.

منصوری گفت: در ورامین بعد از انقلاب فعالیت ها و اقدامات زیادی شده و کاستی هایی هم وجود دارد، باید عزم عمومی وجود داشته باشد تا کاستی ها رفع شود و ارتباط را فراموش نکنید، اگر ارتباط قطع شد بی شک موفق نخواهید بود.

این مسوول بیان کرد: اولویت ها در شهرستان باید مشخص باشد، رفع مشکلات زمان دار هست و کاستی هایی که در اولویت هستند را به جد پیگیری کنید تا انجام شود.

استاندار تهران افزود: پروژه های نیمه کار باید پیگیری شود تا به سرانجام برسد، مردم از نظام انتظار دارند، تعهد دولت قبلی تعهد این دولت است و بعضی از پروژه ها از دولت های قبلی به جا مانده است و باید انجام شود.

وی در پایان خاطر نشان کرد: در انتصاب فرماندار ورامین به شخصه تصمیم گیری کردم چرا که از نیروهای بومی ورامین است و در حوزه امنیتی تخصص ویژه دارد و از همه مهم‌تر جوان است و می تو اند در این عرصه موفق باشد و شرایط خوبی هست تا در خدمتگزاری به مردم موفق خواهد بود.

انتهای پیام/۶۷۰۳۷

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول