اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان غربی

اختصاص 4 میلیارد ریال برای حل مشکل آب شرب روستای ولدیان خوی

معاون بهره برداری و توسعه آب شرکت آب و فاضلاب خوی گفت: مشکل آب شرب روستای ولدیان بخش ایواغلی با نصب تابلو اینورتر و اصلاح شبکه و خط انتقال رفع شد.

اختصاص 4 میلیارد ریال برای حل مشکل آب شرب روستای ولدیان خوی

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوی توحید احمدی اظهار داشت: مشکل آب شرب روستای ولدیان بخش ایواغلی با نصب تابلو اینورتر و اصلاح شبکه و خط انتقال رفع شد.

وی ادامه داد: آب شرب این روستا از یک دهانه چشمه و یک حلقه چاه تامین می‌شود و با توجه به کاهش بارندگی‌ها و کاهش آب چشمه‌ها و چاه‌ها، این روستا با تنش آبی مواجه می‌باشد.

معاون بهره برداری و توسعه آب شرکت آب  و فاضلاب خوی، تصریح کرد: بنابراین پیرو اقدامات انجام یافته و اصلاح خط انتقال چشمه و اصلاح شبکه توزیع آب کمبود آب روستا مرتفع نشده لذا در خصوص حل مشکل جلسه مشترک شرکت آب و فاضلاب خوی با بخشدار محترم و اعضای شورای اسلامی روستای ولدیان در دهیاری این روستا برگزار شد.

احمدی افزود : صورت جلسه‌ای تنظیم گردید، که اولین بند از صورتجلسه مربوط به بررسی فنی حل مشکل تامین آب روستا بود که بعد از بررسی‌های انجام یافته توسط واحد انرژی و بهره برداری شرکت طرح تعویض الکترو پمپ چاه و همچنین تعبیه دو دستگاه تابلو برق اینورتر چاه و ایستگاه میانی جهت راه اندازی آرام الکترو پمپ‌ها برای کاهش پدیده ضربه قوچ برنامه‌ریزی و اجرایی شد.

معاون بهره‌برداری و توسعه آب شرکت آب و فاضلاب خوی، خاطرنشان کرد : با اجرای این طرح و اصلاح شیرهای تخلیه هوای موجود در مسیر، اتفاقات و ترکیدگی ناشی از پدیده ضربه قوچ در خط انتقال  و در نتیجه قطع آب مشترکان به حداقل رسیده و مشکل کمبود و قطعی های مکرر آب اهالی محترم روستای ولدیان مرتفع شد.

گفتنی است روستای ولدیان از روستاهای تحت پوشش شهرستان خوی و با جمعیت حدود ۱۵۷۲ نفر به تعداد ۵۰۰ خانوار در بخش ایواوغلی شهرستان واقع شده است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول