اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

1600 بسته معیشتی بین نیازمندان خراسان جنوبی توزیع شد

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: هزار و ۶۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان خراسان جنوبی توزیع شد.

1600  بسته معیشتی بین نیازمندان خراسان جنوبی توزیع شد

«محمدرضا رضایی» امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از بیرجند، از توزیع یک هزار و ۶۰۰ بسته معیشتی با هدف پوشش اقشار آسیب‌پذیر کرونا در سطح خراسان‌جنوبی خبر داد و اظهار داشت: جمعیت هلال احمر استان در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری در زمینه تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی و کمک‌های مومنانه در سال گذشته و امسال در چندین مرحله اقدام به توزیع بسته‌های حمایتی کرده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی افزود: با بهره‌گیری از ظرفیت و منابع جمعیت استان و توان خیران و داوطلبان به تهیه بسته‌های غذایی برای توزیع در بین خانواده‌های متأثر از بیماری کرونا و نیازمند اقدام کردیم که این کمک‌ها شامل یک هزار ۶۰۰ بسته معیشتی و غذایی به ارزش ۵۵۰ میلیون تومان است.

وی با بیان اینکه این بسته‌ها با همکاری خانه‌های هلال در مناطق کم برخوردار ۱۱ شهرستان استان بین افراد نیازمند توزیع شد، افزود: این جمعیت با انجام کارهای عام المنفعه باعث ترویج فرهنگ انفاق، ایثار و سنت‌های حسنه با حفظ کرامت انسانی نیازمندان در زمینه تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی و کمک‌های مومنانه اقدام کرده است.

وی با اشاره به اینکه این اقدام خیرخواهانه از هفته گذشته آغاز و تا پایان هفته جاری ادامه دارد، گفت: بسته‌ها شامل انواع کنسرو، قند، شکر، چای، ماکارانی، روغن و... است.

انتهای پیام /۳۶۳۵

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول