اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  سینما و تئاتر

یک تئاتر ایرانی در راه برادوی

نمایش «چهلمین امید یا بیست و هشتمین زن!؟» در «یونایتد سولو» بزرگترین جشنواره تئاترهای مونولوگ جهان حضور می یابد.

یک تئاتر ایرانی در راه برادوی

به گزارش خبرگزاری فارس، بزرگترین جشنواره تئاترهای مونولوگ جهان «یونایتد سولو» آماده برای حضور یک تئاتر ایرانی است تا نمایش «چهلمین امید یا بیست و هشتمین زن!؟»، به نویسندگی و کارگردانی صائب میر، با بازی سهیل بابایی را در آف برادوی میزبانی کند.

«چهلمین امید یا بیست و هشتمین زن» داستان عجیب خود را در مرکز تئاتر ROW واقع در خیابان ٤٢ برادوی نیویورک که هر ساله در بخش آف برادوی قرار دارد، روایت خواهد کرد. این شامل یک مجوز اجرای دو ساله برای گروه ها در برادوی است که در صورت آماده نشدن هر گروهی برای امسال، اجرا برای سال بعد تمدید خواهد شد. همچنین در حالِ حاضر فیلم تئاتر این اثر در رتبه اولِ پخش بین المللی سایت این فستیوال است و بیشترین بیننده را دارد و این جشنواره برای ٢ سال پخش این تئاتر را خریداری کرده است. 26اکتبر تا ٢١ نوامبر دوازدهمین دوره جشنواره تئاتر یونایتد سولو است که هر ساله در نیویورک و لندن برگزار می‌شود و امسال بعد از ٢ سال تعطیلی تئاترها به برادوی برگشتند.

در دوره گذشته «ایان مک کلن» چهره نام آشنای تئاتر جایزه بهترین نمایش این جشنواره را کسب کرده بود و حالا یک گروه ایرانی برای اولین بار آماده حضور در این جشنواره می‌شود. نمایش چهلمین امید یا بیست و هشتمین زن، پیش از این در دهمین جشنواره ی تئاتر Artokraina سن پطرزبورگ روسیه که در سال ٢٠١٩ برگزار شد و مختص تئاترهای آوانگارد بود برنده جایزه بهترین تئاتر این جشنواره شد و همچنین منتخب حضور در  فستیوال تئاتر مکناس مراکش، برگزیده حضور در فستیوالِ تئاترِ آبی هند، جشنواره pro act fest  اوکراین، فستیوال تئاتر فیزیکال گرجستان و جشنواره میتامبو زیمباوه نیز شده است.

عوامل این پروژه عبارتند از: نویسنده و کارگردان: صائب میر، بازیگر: سهیل بابایی، آهنگسازان: احمدرضا رجبی و آرش بیات، مترجم: فرید منوچهریان، طراح لباس: سارا مژده ، طراح پوستر: فربد تعالی، دستیار کارگردان و ساخت دکور: شقایق هاشمی، طراح صحنه و نور: صائب میر.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول