اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

کشف محموله سلاح‌های «آمریکایی» در کرمانشاه

یک محموله سلاح‌ قاچاق با هوشمندی نیروهای انتظامی و امنیتی در شهرستان پاوه کشف و ضبط شد. چندی پیش نیز یک محموله سلاح بزرگ ساخت کشور ترکیه در این شهرستان ضبط گردید.

کشف محموله سلاح‌های «آمریکایی» در کرمانشاه

نوید صحرایی در گفتگو با خبرنگار فارس، اظهار کرد: به همت معاونت اطلاعات هنگ مرزی پاوه یک محموله قاچاق سلاح جنگی شامل ۵۰ قبضه کلت کمری ، ۳ قبضه اسلحه کلاشینکف و ۹۹ تیغه خشاب از داخل یک دستگاه خودروی سواری پراید کشف و ضبط شد.

وی با بیان اینکه متهمین فراری شده اند افزود: خوشبختانه این متهمین شناسایی و اقدامات لازم جهت دستگیری آن‌ها در دستور کار قرار گرفت.

دادستان پاوه با بیان اینکه این متهمین غیر بومی شهرستان پاوه هستند گفت: متاسفانه هجوم افرادی تحت عنوان کولبر از نقاط مختلف اورامانات و حتی استان در مرزهای شهرستان باعث شده است که بعضاً برخی با سؤاستفاده و قاچاق سلاح امنیت مردم و جامعه را برهم می زنند.

 

صحرایی از شهروندان خواست با دستگاه های نظامی و امنیتی در راستای برقراری امنیت همکاری داشته باشند و اجازه ندهند چنین افرادی با قاچاق سلاح باعث نا امنی شهرستان شوند.

انتهای پیام/ح/ع

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول