اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

حضور ۲ کشتی‌گیر از کرمانشاه در پیکارهای نظامیان جهان

مدیر روابط عمومی هیأت کشتی استان کرمانشاه گفت: دو کشتی‌گیر و یک مربی کرمانشاهی در سی و پنجمین دوره رقابت‌های کشتی آزاد نظامیان جهان (سیزم) حضور دارند.

حضور ۲ کشتی‌گیر از کرمانشاه در پیکارهای نظامیان جهان

رسول صفری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهار داشت: مراسم قرعه‌کشی سی و پنجمین دوره رقابت‌های کشتی آزاد نظامیان جهان (سیزم) عصر روز گذشته با حضور ۷۳ کشتی‌گیر از ۱۴ کشور برگزار شد و کشتی‌گیران حریفانشان را شناختند.

وی ادامه داد: سی و پنجمین دوره رقابت‌های کشتی آزاد نظامیان جهان (سیزم) امروز، ۳۰ آبان و یک آذرماه سال جاری به میزبانی ایران و در سالن ۱۲ هزار نفری مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار می‌شود.

مدیر روابط عمومی هیأت کشتی استان کرمانشاه تصریح کرد: در این رقابت‌ها دو کشتی‌گیر و یک مربی کرمانشاهی (جعفر دلیری) حضور دارند.

وی اضافه کرد: در وزن ۷۹ کیلوگرم که ۶ نفر حضور دارند، مسابقات در دو گروه سه نفری برگزار می‌شود که بهمن تیموری در A به مصاف حرایر علی خانیان از ارمنستان و انس الخالدی از سوریه می‌رود. دیوید بیتانوف از روسیه در گروه B حضور دارد.

وی یادآور شد: در وزن ۱۲۵ کیلوگرم که ۸ نفر حضور دارند، یداله محبی در دور نخست با لیو وا گئورگیان از ارمنستان مبارزه می‌کند و در صورت پیروزی بر این حریف در مرحله نیمه نهایی به مصاف برنده کشتی میان کامارا محمد سالیو از گینه و کبرکالیانا از سریلانکا می‌رود. آلان خوگایف کشتی‌گیر مطرح روسیه در بالای جدول این وزن حضور دارد.

صفری در پایان، خاطرنشان کرد: براساس برنامه این رقابت‌ها، مسابقات کشتی آزاد در اوزان ۵۷، ۶۵، ۷۴، ۸۶ و ۹۷ کیلوگرم امروز (یکشنبه، ۳۰ آبان‌ماه) و مسابقات اوزان ۶۱، ۷۰، ۷۹، ۹۲ و ۱۲۵ کیلوگرم نیز فردا (روز دوشنبه، یک آذرماه) برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول