اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سیستان و بلوچستان

۴۶ قطعه زمین به خانواده‌های شهدا و جانبازان سیستان و بلوچستان واگذار شد

مدیرکل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان گفت: ۴۶ قطعه زمین از ابتدای سالجاری تاکنون توسط این اداره کل به منظور تامین مسکن خانواده معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران شهرستان های سراوان، مهرستان و خاش واگذار شده است.

۴۶ قطعه زمین به خانواده‌های شهدا و جانبازان سیستان و بلوچستان واگذار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، عطاء اله اکبری در جلسه بررسی وضعیت مسکن خانواده معظم شهدا، اظهار کرد: واگذاری این زمین ها براساس تفاهمنامه مشترک این اداره کل و بنیاد شهید و امور ایثارگران به ۱۰۹ خانواده معظم شهدا و ایثارگران سه شهرستان ذکر شده و در قالب دستور اقدام مشترک ساماندهی تامین مسکن جامعه هدف ایثارگران، خانواده شهدا و جانبازان اجرایی شده است.

وی ادامه داد: برای تسریع در واگذاری زمین به خانواده معظم شهدا و جانبازان سیستان و بلوچستان تمام مسیرهای تحقق آن بررسی و شیوه نامه مربوطه تنظیم شده است که بر این اساس بنیاد شهید و امور ایثارگران استان باید افراد واجد شرایط دریافت مسکن را احصا و به اداره کل راه و شهرسازی استان اعلام کند و این اداره نیز پس از استعلام و تعیین افراد واجد شرایط، زمین مورد نظر را برای ساخت واحدهای مسکونی مشخص می کند.

مدیر کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان با بیان اینکه  همه ما در مقابل شهدا، ایثارگران ‌ و جانبازان و بزرگ منشی خانواده‌های آنان مسئول هستیم، افزود: زمین ها واگذار شده با کمترین قیمت و پس از انجام قرعه کشی در اختیار خانواده معظم‌ شهدا و جانبازان قرار داده شده است.

انتهای پیام/3139/ع

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول